Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، کنوانسیون ملی حزب دموکرات برای معرفی رسمی «جو بایدن» به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری قرار است بین روزهای ۱۷ تا ۲۰ اوت (۲۷ تا ۳۰ مرداد) در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین برگزار شود.

کمیته ملی حزب دموکرات پیش از این، تاریخ برگزاری کنوانسیون را به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا یک ماه به تعویق انداخته بود و این در حالی است که هنوز احتمال برگزاری کنوانسیون به صورت مجازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود که جو بایدن گزینه خود برای معاونت ریاست جمهوری را پیش از برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکرات معرفی کند.

رسانه های آمریکایی طی روزهای گذشته از امی کلبوچار، سناتور ایالت مینه سوتا به عنوان یکی از گزینه های جدی برای معاونت جو بایدن یاد کرده اند.

کد خبر 4934264 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جو بایدن حزب دموکرات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی فلسطین ایران روسیه سوریه شیوع کرونا افغانستان دونالد ترامپ ونزوئلا لیبی برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه ها اجازه برگزاری کلاس های برخط را ندارند و همه کلاس های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • (ویدئو) فیلم کامل از لحظه برخورد کشتی سنگاپوری به پل فرانسیس اسکات در ایالت مریلند آمریکا
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم
  • (ویدئو) صحنه عجیب فروریختن یک پل در ایالت بالتیمور آمریکا