Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به نقل از «روسیا الیوم»، هیئت مراقبت‌های بهداشتی ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد: همه کلیساها، مساجد و سایر عبادتگاه‌ها و همچنین مراکز تجاری این ایالت می‌توانند بازگشایی شوند، به شرط آنکه میزان افرادی که در این اماکن حاضر می‌شوند ۲۵ درصد گنجایش آنها باشد.
 
این هیئت افزود: همه مراکز باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از وسایل ضدعفونی استفاده کنند و به سایر تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مقامات کالیفرنیا همچنین اعلام کردند که ۲۱ روز پس از بازگشایی عبادتگاه‌ها و مراکز تجاری، شرایط را بررسی خواهند کرد.
 


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان