Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با عنوان این مطلب که با توجه به شرایط خاص کشور با محدودیت منابع روبه رو هستیم گفت: در شرایط تحریمی، کاهش فروش نفت و موضوع کرونا با محدودیت منابع روبه رو بوده و در این راستا نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه ای هستیم.

وی در ادامه خواستار مدیریت خوب و قوی منابع تملک دارایی و هزینه ای استان شد و گفت: اگرچه منابع درآمدی ما چون نفت و مالیات کم شده است اما لازم است در اختصاص منابع اولویت بندی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه خواستار اجرایی شدن پروژه های بالای ۷۰ درصد در استان شد و افزود: مواظب باشیم در این شرایط بودجه را با ریز کردن هدر ندهیم بلکه با اولویت بندی آن دسته از پروژه هایی که پیشرفت بالایی داشته اند ولو اینکه محدود به دو یا سه پروژه مهم شوند در دستور کار قرار گیرند.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به شهرستان هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه تاسیش ومحروم در تخصیص اعتبارات شد و گفت: یکی از اولویت های اختصاص اعتبارات محرومیت مناطق است و از آنجا که هلیلان محروم ترین منطقه استان است بایست سهم محرومیت این منطقه در توزیع اعتبارات لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی سپس خواستار بکارگیری کمک بنیادها و نهادهای مختلف در امورات استان شد و عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده مدیران تلاش کنند از ظرفیت نهادها و بنیادها برای جذب اعتبارات کمک بگیرند.

وی مدیر قوی را مدیری عنوان کرد که در جذب اعتبارات خارج از استانی چون اعتبارات ملی و کمک نهادها و بنیادها قوی عمل کند.

وی افزود: هر مدیری در هر رده ای هر جا که راه دارد از هر منابعی کمک بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن گله مندی از عدم دفاع برخی مدیران از عملکرد دولت و دستگاه متبوع خود گفت: برخی از مدیران ما زحمت می کشند اما بلد نیستند گزارش بدهند و این یک ضعف است و باید برای پاسخگویی و ارائه گزارشات به مردم و سازمان بالادستی اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به دیدار مدیرعامل بنیاد علوی و معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروز در نشست با معاون بنیاد مستضعفان کشور مقرر شد در یک تفاهم نامه سه جانبه ما بین بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری، شهرستان هلیلان به موازات شهرستان ملکشاهی تحت پوشش محرومیت زدایی قرار گیرد.

کد خبر 4934275

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی پروژه عمرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت