Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ، اولین جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۳۹۹ استان چهارمحال و بختیاری تشکیل گردید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در این جلسه دستورالعمل های مربوط به ثبت نام دانش آموزان دوره ی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش، استعدادهای درخشان و مدارس شاهد به تصویب رسید و بر اساس یکی از مهم ترین مصوبات این ستاد، ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از دهم خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قائدامینی گفت: ثبت نام دانش آموزان به دو صورت حضوری و غیرحضوری(از طریق سایت های الکترونیکی) امکانپذیر خواهد بود و آدرس آنها از طریق شهرستان ها و مناطق به اولیاء محترم دانش آموزان اعلام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان به خانواده های محترم توصیه کرد به دلیل وجود بیماری کرونا، حتی الامکان فرایند ثبت نام دانش آموزان خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های ویژه ثبت نام دانش آموزان پیگیری نمایند و از مراجعه حضوری به مدارس تا حد امکان خودداری نمایند.
وی در پایان اعلام کرد: برای ثبت نام دانش آموزان به صورت حضوری، مدارس بر اساس حرف اول نام خانوادگی دانش آموزان اقدام خواهند کرد و برنامه حضور اولیا و بررسی مدارک تحصیلی ویژه ثبت نام به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدارس اعلام خواهد شد.

46

کد خبر 1392224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر