Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:03:42 GMT

کشف ۶۵۷ خودروی احتکاری طی ۷۲ ساعت در تهران و گیلان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۸۰۲

کشف ۶۵۷ خودروی احتکاری طی ۷۲ ساعت در تهران و گیلان

 سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودرو‌های فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، این پلیس رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارکینک‌ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری طی ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی ناجا و فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودرو‌ها پلمب شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچ گونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناجا تهران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم