Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه نشریه "هندو"، فرانسه یکی از کشورها در جهان است که به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. در این کشور تاکنون بیش از ۱۸۲ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۲۸ هزار نفر نیز قربانی این بیماری شده‌اند. 
ماه گذشته مقامات هندی اعلام کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تحویل جنگنده‌های رافائل ساخت فرانسه چند ماه به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امانوئل لناین سفیر فرانسه در هند گفت: زمان تعیین شده برای تحویل جنگنده‌های رافائل به دقت دنبال شده است و در حقیقت در روزهای پایانی ماه آوریل، فرانسه یک فروند جنگنده رافائل را به نیروی هوایی هند تحویل داد. 
راجنات سینگ وزیر دفاع هند در ماه اکتبر سال گذشته با سفر به فرانسه ۴ فروند جنگده رافائل را از این کشور تحویل گرفت. 
بر اساس قرارداد هند و فرانسه، قرار است که این جنگنده‌ها تا پایان سال ۲۰۲۲ به هند تحویل داده شوند. 
دهلی نو در سپتامبر (شهریور) سال ۲۰۱۶ قرارداد خرید ۳۶ فروند جنگنده رافائل به ارزش هشت میلیارد یورو را با فرانسه امضا کرد. براساس این قرارداد، نخستین گروه از جنگنده‌های رافائل پس از ۱۸ ماه از امضای توافقنامه به هند تحویل می‌شود. 
فرانسه قرار است ۳۰ درصد ازمبلغ ۷. ۸ میلیارد یورو را در برنامه‌های تحقیقاتی هوایی هند و ۲۰ درصد را در تولید محلی قطعات رافائلدر هند سرمایه گذاری کند. 
طبق گزارش‌های منتشر شده، جنگنده‌های رافائل مجهز به موشک‌های پیشرفته‌ای است که می‌تواند جنگنده‌ها و موشک‌های کروز دشمن را از فاصله‌ی ۱۰۰ کیلومتری هدف قرار دهد. 
نیروی هوایی هند اعلام کرده است که این جنگنده‌های فرانسوی، قابلیت عملیاتی این نیرو را به شکل چشمگیری افزایش خواهند داد. 
هند قصد دارد اولین اسکادران جنگنده‌های رافائل را در پایگاه "امبالا" در نزدیکی مرزهای غربی با پاکستان مستقر کند. دومین اسکادران جنگنده‌های رافائل در پایگاه هوایی "حاسیمارا" در ایالت بنگال و در نزدیکی مرزهای مشترک هند با چین مستقر خواهند شد. 

برچسب‌ها هند فرانسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند فرانسه هند فرانسه جنگنده های رافائل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره استقلال جدی است

رافائل سیلوا از نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شد و در مسابقات، تیمش را همراهی کرد.

اما روز یکشنبه شایعه‌ای مبنی برقهر رافائل سیلوا منتشر شد که صحت نداشته است. این مدافع برزیلی با مصدومیت جدی از ناحیه عضله پا مواجه شده و قادر به تمرین و بازی نیست. بر همین اساس رافائل سیلوا، دیدار تیمش مقابل شمس آذر و حتی تراکتور را احتمالا از دست خواهد داد.

در همین ارتباط شنیدیم این احتمال هم وجود دارد که مدافع برزیلی استقلال فصل را از دست دهد، اما به نظر می‌رسد دو یا سه هفته دیگر رافائل سیلوا بتواند در تمرینات گروهی پا به توپ شود. به همین دلیل رافائل سیلوا ریسک نکرده و به جای وزنه زدن و تمرین کردن، در آخرین تمرین تیمش شرکت نکرد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • گروسی: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • رافائل لیائو غیر قابل مهار است! / فیلم
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!
  • گل رافائل لیائو به ساسولو (ساسولو 2-1 میلان)