Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم از فرصت به وجود آمده استفاده کنم و یکی از نفرات ایران در المپیک توکیو باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کاراته، ذبیح‌الله پورشیب در خصوص اصلاحات فدراسیون جهانی برای مسابقات انتخابی توکیو، اظهار کرد: خدا را شکر که شرایط دوباره مثل قبل شد و شانس مجدد برای کسب سهمیه المپیک را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم از این فرصت به‌خوبی استفاده کنم تا جزء نفرات المپیکی کشورمان شوم.

وی افزود: تمامی اعضا تیم ملی در کنار یکدیگر تلاش می‌کنیم تا به یک نتیجه خوب و مشترک در المپیک برسیم، چرا که هدف ما موفقیت تیم ملی کاراته و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در توکیو است.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اعضای تیم ملی کاراته کنار هم برای یک هدف تلاش می‌کنند. با شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است، همه دنبال یک رقابت سالم و دوستانه هستند تا در نهایت شایسته‌ترین فرد راهی المپیک توکیو شود.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی المپیک توکیو ذبیح الله پورشیب مسابقات انتخابی توکیو تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره

 پس از گذشت ٩ سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان، سرکنسول کشورمان و مسؤلان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفر‌های زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و تاستحکام روابط دو کشور دانست. 

 سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی براى تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر زسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهاد‌های ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره