Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:07:06 GMT

کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۸۶۲

کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت در سطح کشور خبر داد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، پلیس امنیت اقتصادی رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی‌ به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارگینکها و انبارها، 657 دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری در 72 ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استانهای گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودروها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار، گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچگونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکزفوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

200 دستگاه خودروی احتکار شده در اصفهان کشف و ضبط شدشهریار|‌کشف 30 خودروی احتکارشده در یک ویلا

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ایران خودرو پلیس پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو پلیس پلیس 110 گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو احتکار عملیات پلیس پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس امنیت اقتصادی خودروی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق