Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@15:04:49 GMT

لغو طرح ترافیک تهران فعلا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۸۷۲

لغو طرح ترافیک تهران فعلا ادامه دارد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌ها خبرگزاری تقریب، حسن خلیل‌آبادی درباره موضوع لغو طرح ترافیک در پایتخت و گلایه‌مندی شهروندان به دلیل اطلاع‌رسانی‌های ضد و نقیض در این زمینه، اظهار داشت: تصمیم در مورد  لغو طرح ترافیک که شب گذشته اعلام شد بر اساس گفت‌وگو بین مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نظر شهرداری تهران، اجرای طرح ترافیک است و ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط را مساعد برای اجرای طرح نمی‌داند. مسؤولان شهرداری تهران معتقدند لغو طرح ترافیک سبب افزایش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی تهران شده و بی‌نظمی در پایتخت ایجاد کرده است که به نظرم شهرداری در حال حاضر باید به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کند تا شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا نباشیم. 

خلیل‌آبادی با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا لغو طرح ترافیک در پایتخت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، گفت: در سطوح بالاتر کشور، نگرانی‌هایی در مورد شیوع کرونا با لغو طرح ترافیک وجود دارد چرا که با اجرای طرح استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بیشتر خواهد شد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تشخیص اجرای طرح ترافیک در شرایط کنونی با ستاد ملی مقابله با کروناست چرا که آنها آمارهای مربوط به کرونا را دارند و تحلیل‌های تخصصی در این زمینه انجام می‌دهند؛ بناب این اجرا یا لغو طرح ترافیک در حال حاضر بستگی به نظر ستاد مقابله با کرونا دارد.

وی خاطرنشان کرد: کرونا هنوز وجود دارد و از بین نرفته است. بنابراین شهرداری تهران باید از نظر تخصصی ستاد مقابله با کرونا تبعیت کند. سایر ارگان‌ها و نهادهای دیگر نیز باید از ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت باشند. 

خلیل‌آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی‌نگری به موضوع طرح ترافیک صحیح نیست، ‌گفت: شهرداری تهران از سازمان‌هایی است که بیشترین ضرر را به دلیل بروز و شیوع کرونا در تهران داشته است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: لغو طرح ترافیک و کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی سبب ضرر و زیان‌های انباشته شده در شهرداری پایتخت شده است. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا لغو طرح ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران