Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز این تیم را افتخار این استان دانست و گفت: مقاومت تیم ریشه دار و امید جوانان البرز است که در این برهه زمانی انتظار می رود مسئولین به داد تنها تیم لیگ برتری استان برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رحیم اسفندیاری اظهار کرد: مقاومت سال های زیادی است که از رده پایه تا بزرگسالان در چندین رشته ورزشی در البرز فعالیت دارد و این روزها بیش از همیشه نیازمند حمایت مسئولین عالی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین سیاسی و ورزشی خاطرنشان کرد: از استاندار محترم تا مدیرکل ورزش و جوانان، سپاه و نمایندگان کنونی مجلس در حد توان با مکاتبات خود جهت بقای مقاومت در البرز تلاش کرده اند اما اعتقاد داریم که این باشگاه چشم و امید جوانان استان است و باید بصورت شبانه روزی برای حفظ آن تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت در خصوص فعالیت های این مجموعه در البرز عنوان کرد: اصلی ترین هدف و سیاست باشگاه مقاومت پاسداری از نشاط جوانان است، خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده که از جمله مهم ترین آن ها احداث 65 سالن ورزشی در سطح استان بوده است.

اسفندیاری با بیان اینکه حمایت از جوانان باید در مهم ترین برنامه های کشور قرار گیرد گفت: بدون شک هزینه ای که صرف امور جوانان و جلوگیری از بزهکاری ها انجام می شود در واقع یک سرمایه گذاری است و به نظر می رسد بجای این که هزینه های زیادی صرف زندان ها و مراکز تحت اعتیاد کنیم می توانیم با سرمایه گذاری در ورزش از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کنیم.

وی افزود: مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت تمامی ورزشکارانی که بصورت حرفه ای فعالیت می کنند و در عرصه ملی خوش درخشیده اند را به مانند مهندسین و پزشکانی که در عرصه علمی کار می کنند نخبگان و آینده سازان این کشور می داند شواهد و مستندات نشان می دهد که باشگاه مقاومت از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای جوانان و ورزشکاران دریغ نکرده است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به تلاش های شهید عسگری در مدیریت این مجموعه گفت: این شهید بزرگوار مدافع حرم در مدت زمانی که در مدیریت این باشگاه حضور داشت بازیکنان و جوانان را فرزندان خود می دانست و همه نوع تلاشی را برای رشد آن ها انجام می داد.

اسفندیاری تصریح کرد: مقاومت تنها تیم لیگ برتری البرز است و بدون شک یک دست صدا ندارد و تمامی نهادهای استان باید به سهم خود از این تیم حمایت کنند چراکه بازیکنان این باشگاه فرزندان این استان و سرمایه های کشور هستند که از رده های پایه مقاومت رشد کرده و امروز که موقع معرفی‌شان به ورزش ملی است باید مورد توجه قرار گیرند.

وی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه و حضورش در البرز گفت: با رایزنی های انجام شده به احتمال 90 درصد تیم در استان باقی خواهد ماند اما انتظار عموم مردم و ورزشکاران این است که شاهد حضور تیمی پرقدرت در رقابت های لیگ برتر باشند که این جز با حمایت های همه جانبه مسئولین ممکن نخواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال مقاومت البرز تیم فوتسال مقاومت باشگاه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند

رئیس‌جمهور گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی اظهار کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به‌عنوان تنها گزینه مقابله با جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم افزود: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد، تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و اظهار کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

وی از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

منبع: ایرنا

کد خبر 740043

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • مردم اردن به خیابان ها آمدند
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • ایران یکی از ارکان مهم حمایت از مقاومت در فلسطین است