Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان به ۳۲۳ نفر افزایش یافت.

او گفت: ۳۰ مورد جدید در حوزه این دانشگاه شناسایی شده است و این افرایش آمار نشان می‌دهد گرمای هوا تاثیری در کاهش قدرت انتشار ویروس کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امینی فرد افزود: متاسفانه تاکنون ۱۶ نفر از بیماران با تست مثبت کرونا در جنوب استان جان خود را از دست داده اند و بیش از ۸۰ نفر دیگر نیز با مشکلات حاد تنفسی بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با هشدار به افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: انتظار می‌رود مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا از دست دادن، بوسیدن و در آغوش کشیدن یکدیگر بشدت خودداری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات خانوادگی از افزایش آمار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد