Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در جوانان ایرانی، گفت: با توجه به استعدادهای ویژه‌ای که در نژاد ایرانی وجود دارد اگر به جوانان فرصت دهیم از دیگران بسیار جلوتر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان‌جنوبی،  اظهار داشت: ما دارای ارتباطات جاده‌ای، ریلی، هوایی، ارتباطات فناوری اطلاعات هستیم که همه آن‌ها نعمت و آنچه به‌وسیله آن‌ها حمل می‌شود بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صحت و مریضی فردای جامعه به حمل و نقل‌های ارتباطات ریلی، جاده‌ای، فناوری اطلاعات  بستگی دارد، بیان داشت: وارداتی که به قلب و روان مردم از طرق مختلف می‌شود، اگر ناسالم باشد مردم مریض خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تجهیزات علی‌رغم اینکه بسیار نعمت‌های باارزشی هستند اما چنانچه حساب شده، علمی، عقلی، دینی و حافظ سلامت مردم باشد کارساز خواهند بود.

عبادی خطاب به مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات، عنوان کرد: کار شما تجهیز یک مرکب است و درصدی از فضای مجازی در دست بداندیشان و بیگانگان است که در قسمت‌های مختلف آثار آن را مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در جوانان ایرانی، بیان داشت: با توجه به استعدادهای ویژه‌ای که در نژاد ایرانی وجود دارد اگر به جوانان فرصت دهیم از دیگران بسیار جلوتر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین در خصوص فضای مجازی و مدیریت آن، تبیین کرد: اگر فضای مجازی در دست خودی‌ها قرار داشت و دست بیگانگان قطع می‌شد، روان، عقیده، افکار و فرهنگ مردم ما آسیب نمی‌دید.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فضای مجازی ارتباطات جوانان آسیب خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

هادی حقیقی مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی افزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، بیان کرد: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او تصریح کرد: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: سال گذشته حوزه مبادلات تجاری گمرکات خراسان رضوی با کشور‌های هدف خود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"