Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:52:55 GMT

ضد عفونی کردن محل تمرینات بازیکنان مس کرمان(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۰۶۵

تیم فوتبال مس کرمان پس از مشخص شدن نتایج تست کرونا خود، محل تمریناتش را مطابق پروتکل بهداشتی آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جواب اولیه تست های بازیکنان مس کرمان اعلام شد و همگی با با سلامت کامل آماده تمرینات هستند. در همین راستا سالن بدنسازی بازیکنان مس کرمان نیز به طور کامل ضدعفونی گردید تا مشکلی از این حیث در تمرینات تیم مس کرمان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق پروتکل های اعلام شده، ضدعفونی اماکن تمرینی و اسکان بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان به طور مرتب انجام خواهد شد. 


باشگاه مس کرمان به زودی مرحله بعدی تست های پزشکی را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

 

 

 

دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الهلال با نتیجه سنگین 4 بر 2 مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، بسیار از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل این نتیجه می‌دانستند.

میتروویچ از آغاز فصل به‌طور میانگین 1 گل در هر بازی برای الهلال به ثمر رسانده بود و مصدومیتش با توجه به فاصله کمی که تا شروع یورو 2024 نیز باقی مانده، وضعیت آمادگی او را تحت تاثیر قرارداد. 

میتروویچ در گفت‌وگو با یک رسانه صربستانی درباره مصدومیتش اکنون توضیح داده و به نظر می‌رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از پیش‌بینی اولیه پزشکان به پایان برسد. او در گفت‌وگو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه‌ای تجربه کرده بودم. وقتی برای معاینه رفتم احساس کردم که یورو 2024 را از دست داده‌ام اما اکنون پزشکان به من امید داده‌اند که با استراحت کردن، از دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم. 

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص است و با دیگر پروژه‌هایی که در چند سال اخیر دیده‌ایم فرق می‌کند. شرایط در عربستان حرفه‌ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار تاییدی بر حرف من است. 

او ادامه داد: من چیزی جز استقبال و شور و اشتیاق از مردم عربستان ندیده‌ام. من البته در ریاض که پایتخت عربستان است زندگی می‌کنم ولی می‌دانم که بقیه شهرها هم شرایطی مشابه دارند.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان