Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:41:13 GMT

احداث زیپ لاین و پل معلق در سنندج

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۰۸۰

احداث زیپ لاین و پل معلق در سنندج

شهردار سنندج از احداث زیپ لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: پارک جنگلی آبیدر یکی از مکان‌هایی است که پتانسیل لازم برای نصب زیپ لاین و پل معلق را داشت و این طرح در سنندج نیز اجرا می‌شود.

وی از آغاز احداث زیپ لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و افزود: طول مسیر زیپ لاین ۳۲۰ متر و اختلاف سطح ذاتی آن ۲۲ متر از پارک مشاهیر تا پشت پرده سینمای رو باز آبیدر بوده که سکوی مبدا آن ۹ متر (از سمت پارک مشاهیر) و سکوی مقصد سه متر (از سمت پرده سینما روباز آبیدر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج با بیان اینکه علاوه بر نصب زیپ لاین، پل معلق نیز در آبیدر نصب می‌شود، گفت: این پل دارای طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۲۰ سانتیمتر بوده و ارتفاع آن از کف دره کوه آبیدر ۸۸ متر است.

صیدی با بیان اینکه زیپ لاین یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات هیجانی است که توجه علاقه‌مندان زیادی رو به خود جلب کرده است، اضافه کرد: با تحلیل و ارزیابی معیارهای مختلف زیپ لاین‌ها، بسته به مکان احداث، اختلاف ارتفاع، شیب و علاقه صاحب کاران با ارتفاع و طول‌های مختلف طراحی، ساخت و نصب می‌شوند که ضمن برآورده کردن خواسته مشتریان همه استانداردها در فرآیندها اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، زیپ لاین وسیله‌ای است که دو نقطه با استفاده از سیم بکسل به هم وصل می‌شود و با بهره‌گیری از شیب و گرانش زمین فرد را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال می‌دهد و نحوه انتقال با حرکت قرقره روی سیم بکسل همراه با پوشیدن لباس ایمنی توسط فرد انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 425571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری مدیران شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر فرهنگ شهروندی شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زیپ لاین و پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۲۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: بورس صعودی شد / رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۵۴ هزار و ۵۱۲ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1227987 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس