Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم درباره جزئیات جلسه رقابتی و درون فراکسیونی نیروهای انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه داد.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات جلسه امروز فراکسیون انقلاب با حضور حاجی‌بابایی و قالیباف که امروز در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد، اظهار کرد: جلسات آقایان قالیباف و حاجی‌بابایی به طور جداگانه برگزار شد و از آنجا که من عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی هستم، در هر دو جلسه حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برآیند جلسه بسیار مثبت و مملو از برادری و دوستی و به دور از بداخلاقی بود و هیچ‌کدام علیه یکدیگر صحب نکردند و فقط فضای همدلی در جلسه حاکم بود.

نماینده مردم گرمی در مجلس یازدهم گفت: بعد از ظهر چهارشنبه فردا، جلسه مجمع در خصوص ترکیب رئیس و هیئت رئیسه مشخص می‌شود و اگر هیئت رئیسه سنی مجمع تشخیص بدهد، ادامه جلسه مجمع به روز پنجشنبه یا شنبه موکول خواهد شد، اما در کل حرف آخر را رئیس سنی می‌زند که حجت‌الاسلام تقوی رئیس سنی هستند و همه ما تابع رئیس سنی هستیم.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: قالیباف حاجی بابایی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • رأی آوری قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم سخت‌تر است
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است