Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو طرح نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای در قالب طرح‌های «نوسازی ناوگان تجاری درون و برون شهری» و «واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال» با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا در این طرح که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، ۵۰ درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات بلاعوض از سوی دولت برای ناوگان فرسوده شامل اتوبوس‌، کامیون و مینی‌بوس از محل صرفه‌جویی سوخت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ درصد قیمت ناوگان تسهیلات با نرخ سود ۸ درصد ارائه می‌شود و ۲۰ درصد هم آورده مالک و اسقاط خودروی فرسوده است.

کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» و  مالکان وسایل کامیون های فرسوده با عمر بیش از بیست و پنج سال مشمول این طرح هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور

شرکت ملی پست در راستای نوسازی ناوگان پستی کشور امروز در مراسمی ۳۵ دستگاه خودروی وانت زاگرس دو کابین و الحاق آن به ناوگان شبکه پستی کشور را رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، محمود لیایی - مدیرعامل شرکت ملی پست امروز در آیین رونمایی از ۳۵ دستگاه خودروی وانت زاگرس دو کابین و الحاق آن به ناوگان شبکه پستی کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه، تاکید بر جی نف و تکمیل پایگاه آن است. با توجه به اینکه نوسازی ناوگان داشته باشیم، دیدگاه مدیران ارشد شرکت پست این بود که علاوه بر نوسازی از ظرفیت‌های موجود برای پروژه جی نف استفاده کنیم.  

وی افزود: امسال را سال خوبی برای همکاران و شبکه پستی کشور می‌بینیم و درصددیم تا پایان سال، ماه به ماه و فصل به فصل چنین افتتاح‌هایی داشته باشیم تا سبب رونق کسب و کار و شبکه پستی کشور شویم.  

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه گفت: ضمن تشکر از حمایت‌های انجام شده انتظار خود از وزارت ارتباطات را اعلام می‌کنیم که در این راه سخت نیازمند کمک همه مسئولان هستیم؛ همچنین از سازمان برنامه و بودجه کشور برای توجه به اهمیت این موضوع تشکر می‌کنم.  

در ادامه این مراسم، رضا ربانی- مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی کشور- اظهار کرد: پایگاه جی نف برای جمع آوری اطلاعات مکانی کشور طراحی شده است و متولی به روزرسانی و نکه داری پایگاه برعهده شرکت ملی پست است.  

وی افزود: حدود ۴۲ میلیون مکان کشور در این پایگاه جمع آوری شده است و با حمایت مقام عالی وزارت ارتباطات و اعضای هیأت مدیره پست استارت تکمیل پروژه در سطح شهری سال گذشته زده شد و اکنون ۱۱۳۰ شهر کشور در پایگاه ملی جی نف دارای آدرس یکسان و استاندارد شد. امسال بحث نقاط روستایی در دستور کار قرار دارد و برای این کار ۳۷ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در فاز اول بحث تکمیل پروژه جی نف اتفق خواهد افتاد.  

ربانی گفت: درهمین راستا تقدیر و تشکر می کنم از توجه‌ها و حمایت‌های انجام شده تا زیر ساخت‌های لازم را برای این حوزه فراهم شود. در حوزه نقاط روستایی حدود ۱۴ میلیون مکان در کشور اطلاعاتشان را ما جمع‌آوری کردیم و از ابتدای خرداد بحث بهنگام سازی و ترسیم نقشه و نهایت به روزسانی نقشه‌ها را در سطح کشور شروع خواهیم کرد.  

وی در پایان گفت: پیش بینی ما این است که در اردیبهشت سال ۱۴۰۴ پروژه روستایی تمام شود. درحال حاضر به صورت برخط ارتباط پایگاه با سازمان‌های مربوطه متصل شده و روزانه ۲ تا و دو نیم میلیون تراکنش موفق در پایگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • لزوم حرکت به سوی نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهرها
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور