Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: با بهره برداری از مرکز فرهنگی سعدی، شاهد افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی در شیراز خواهیم بود.

عنایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ۶ خرداد در حاشیه بازدید از موزه منطقه‌ای فارس و پروژه مرکز فرهنگی سعدی، تاکید کرد که این مرکز، از طرح‎های فاخر فارس در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

او ادامه داد: این مرکز فرهنگی و هنری با مساحتی بالغ بر دو هزار و هفتصد متر مربع و با دارا بودن فضای مناسب برای فعالیت‎های مختلف فرهنگی یکی از طرح‎های فاخر فارس به شمار می‎رود که با بهره برداری از آن گامی موثر در جذب گردشگران داخلی و خارجی برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس یادآور شد: این طرح به صورت سرمایه گذاری ( BOT) و با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال تا  دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سعدي شیراز گردشگر مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عشایر ساکن در منطقه کندزرد ترشاب از توابع بخش مرکزی خاش در جوار تفتان برای رونق فعالیت‌های گردشگری، دامی و کشاورزی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
منطقه ترشاب بخش مرکزی خاش در جوار آتشفشان نیمه فعال تفتان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری این شهرستان بوده که با دارابودن ظرفیت کندزرد و آبشار تنگ وجگ و مسیر دسترسی به قله می‌تواند مورد حمایت و توجه ویژه دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
بازگشایی و آسفالت راه دسترسی به آبشار تنگ وجگ و احداث آلاچیق و مکان‌های استراحت ویژه گردشگران و مسافران به رونق این صنعت در منطقه ترشاب و کندزرد کمک می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید