Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده  نیروی انتظامی استان  کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع تیم مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پاوه از وجود تعداد زیادی سیگار قاچاق در شهر نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در جریان این بازرسی، یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پلمب انبار مذکور از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.



دستگیری عامل تیراندازی در اسلام آبادغرب


 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: عامل تیراندازی به منزل ۲ نفر از اهالی روستا‌های بخش حمیل این شهرستان با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ۲ مورد تیراندازی با سلاح شکاری در روستا‌های باریکه نظام و باریکه صادقی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی که جوانی ۲۹ ساله بود، شده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خویش، انگیزه اش را تیراندازی اختلافات شخصی عنوان کرد.


 کشف ۶۴ فقره سرقت در کرمانشاه

 


سرهنگ براری در ادامه از کشف ۶۷ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس نیز خبر داد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از دستگیری ۴۰ سارق طی مدت زمان یاد شده و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.


 کشف ۳۳ فقره سرقت در اسلام آبادغرب


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۳۳ فقره سرقت طی یک هفته اخیر در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۹ سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.
سرهنگ یاری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۳ فقره سرقت شامل ۱۳ فقره قطعات و محتویات خودرو، ۱۲ فقره اماکن، ۳ فقره خودروی سواری، ۳ فقره معابر عمومی و ۲ فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


 کشف زمین خواری در سرپل ذهاب


 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف یک مورد زمین خواری در این شهرستان به متراژ ۱۲ هزار متر خبر داد.
سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از اعلام اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر تصرف غیرقانونی بیش از یک هکتار زمین در دهستان قلعه شاهین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: در همین راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نست به دستگیری ۲ نفر اقدام و ۱۲ هزار متر زمین را از آن‌ها پس گرفتند.
سرهنگ رضایی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی و تحویل مراتع رفع تصرف شده به اداره منابع طبیعی سرپل ذهاب خبر داد.



 دختر ۵ ساله در کرمانشاه قربانی سانحه رانندگی شد


 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه، گفت: در یکی از این سوانح دختر بچه‌ای ۵ ساله جان خود را از دست داد و در سانحه دیگر نیز ۳ نفر زخمی شدند.

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در حادثه اول یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک خانم بود در شهرک تعاون با دختر بچه‌ای ۵ ساله به نام "نفس" که همراه پدر خود بود، برخورد و باعث زخمی شدن وی شد.
او ادامه داد: این دختربچه متاسفانه در راه انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ شیری بیان کرد: در حادثه دوم نیز که بین ۲ دستگاه خودروی سواری تیا و پژو ۴۰۵ رخ داد راننده و ۲ سرنشین خودروی پژو مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

توقیف ۶۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از توقیف ۶۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف طی ۷۲ ساعت اخیر در مرکز استان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ۶۲ دستگاه از وسایل نقلیه توقیفی را خودرو و ۵ دستگاه نیز موتورسیکلت تشکیل می‌دهند.
او ادامه داد: این وسایل نقلیه متخلف عمدتا به خاطر ایجاد آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای دیگران توقیف و روانه پارکینگ شدند.
انتهای  پیام/ز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی سرقت خودرو قاچاق کالا فرمانده انتظامی دستگاه قضائی اسلام آبادغرب ماموران پلیس او ادامه سیگار قاچاق دستگیر شده دستگیر شد فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران