Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر بیان‌کرد: این منطقه می‌تواند زمینه‌ساز رونق اقتصادی باشد که در این راستا باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده شود.

او گفت: سرمایه‌گذاران بسیاری اعلام برای سرمایه‌گذاری در بولاغلار نیر اعلام آمادگی کرده‌اند که به اداره کل میراث فرهنگی استان ارجاع داده‌ام تا زمینه برای آغاز فعالیت آنها در منطقه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی با قدردانی از حساسیت اداره کل میراث فرهنگی استان در تدوین طرح جامع گردشگری بولاغلار و سرمایه‌گذاری منطبق با اصول و برنامه افزود: این اقدامات شایسته قدردانی است ولی انتظار تسریع در این امر می‌رود.

او تصریح‌کرد: در جریان تلاش‌های اداره کل در پل قیزمیزی کورپو، غار گلستان و حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان نیر هستم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: طرح جامع گردشگری بولاغلار پس از ۱۴ سال با همت اداره کل میراث فرهنگی استان امسال تکمیل شده و در اختیار سرمایه‌گذاران منطقه قرار می‌گیرد.

نادر فلاحی افزود: بزرگترین مرکز آبدرمانی استان و اولین هتل ۵ ستاره استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره کل در این شهرستان در حال اجراست که تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه‌ها مصوب شده که بیش از ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

او در مورد آغاز مرمت پل تاریخی قیرمیزی کورپی بیان‌کرد: پل قرمز یا قیرمیزی کورپی نیر با وجود اینکه اعتبار شهرستانی برای مرمت نداشت ولی به دلیل ضرورت مرمت این پل تاریخی با تامین اعتبارات مورد نیاز در حال مرمت است .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شهرستان نیر را دروازه ورودی به استان دانست و تصریح کرد: با توجه به این مهم شهرستان نیز از اهمیت بسیار بالایی برای اداره کل برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا زمینه برای رونق هر چه بیشتر پروژه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در نیر فراهم آید.

برچسب‌ها میراث فرهنگی اردبیل جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی اردبیل جهانگردی میراث فرهنگی اردبیل جهانگردی کل میراث فرهنگی سرمایه گذاران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: موزه ها، بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل استان سیزدهم فروردین تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی، امروز_پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام اماکن فرهنگی- تاریخی شامل موزه‌ها و قلعه‌های تحت مجموعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در روز دوشنبه سیزدهم فروردین مصادف با شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) تعطیل است.

وی افزود: از مردم انتظار داریم در این زمینه با اداره کل میراث‌فرهنگی گیلان همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

کد خبر 740000

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر