Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان، با اشاره به برگزاری تئاتر آنلاین گفت: متاسفانه مردم ما به تنبلی فرهنگی دچار هستند و اگر این تنبلی اجازه دهد همه کاری از جمله برگزاری تئاتر آنلاین هم ممکن می‌شود.

قطب‌الدین صادقی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با اشاره به برگزاری تئاتر آنلاین گفت: متاسفانه باید بگویم مردم ما به تنبلی فرهنگی دچار هستند و اگر این تنبلی اجازه دهد همه کاری از جمله برگزاری تئاتر آنلاین هم ممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بچه های هنر همواره مشتاق رفتن به سوی مخاطب ارتباط برقرار کردند هستند، خوشبختانه تکنولوژی هم وجود دارد اما این مخاطب است که به سمت هنر غنی نمی‌رود.

او ادامه داد: مردم ما عادت کردند خودشان را با تماشای سریال‌های سطحی سرگرم کنند و وقت خود را با  آشغال‌ترین سرگرمی ها پُر کنند. اگر مردم هم به سمت هنرهایی مثل تئاتر بیایند قطعا اهالی هنر هم عاشقانه به سمت آنها می روند.

نویسنده نمایش «هراس» به اشاره به نمایش نامه‌خوانی آنلاین گفت: من اساسا اعتقاد زیادی به نمایشنامه خوانی ندارم اما این هم سرگرمی فرهنگی محسوب می‌شود و اگر باشد بسیار خوب است و از هیچ بهتر است و می تواند اوقات مردم را با وسایل جدی فرهنگی پُر کند.

صادقی با پیشنهاد به مسئولین برای جبران کم کاری تئاتر بیان داشت: شیوع ویروس کرونا قابل پیش‌بینی نبود و درواقع ما غافلگیر شدیم اما تنها کاری که باید انجام دهیم این است که این شرایط نامطلوب را به فرصت تبدیل کنیم که این امر نیاز به مدیریت فرهنگی دارد.

 او افزود: من بارها تاکید کردم هنرمندان نمی‌توانند به تنهایی کاری انجام دهند بلکه هر اتفاقی باید به شکل منظم و سیستماتیک شکل گیرد. مسئولان ذی‌ربط فرهنگی باید جلو بیایند و برای جبران این مشکلاتی که متوجه اهالی تئاتر شده است تدبیری بیاندیشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر فرهنگ و هنر نمایش فرهنگی تکنولوژی قطب الدین صادقی نمایشنامه خوانی هنرمندان تئاتر تئاتر آنلاین مدیریت فرهنگی برگزاری تئاتر آنلاین مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی