Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه سعودی « عاجل »، کاربران شبکه های اجتماعی ویدیو مربوط به « سعید العویران » بازیکن سابق سعودی را منتشر کردند که طی آن از بازگشایی مساجد در عربستان در روز پنجشنبه آینده مصادف با پنجم شوال و بیست و هشتم ماه می سخن به میان آورده است.

العویران در این ویدیو انتشار یافته توسط اپلیکیشن « سناب شات » خطاب به دنبال کنندگان خود گفت: « شب بخیر خبر زیبا و خوشی برایتان دارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساجد عربستان در پنجم ماه شوال بازگشایی خواهند شد.»

یک مقام مسئول در دادستانی کل سعودی گفت : این فوتبالیست بین المللی مشهور سابق سعودی متهم به انتشار و رواج اطلاعات اشتباه و گمراه کننده و نادرست در خصوص بازگشایی مساجد در یک تاریخ مشخص است.

سعید العویران ۵۳ ساله یکی از ستاره های تیم فوتبال جوانان عربستان است که برای اولین بار در جام جهانی سال ۱۹۹۴ در آمریکا شرکت کرد.

وی در ۷۵ مسابقه تیم ملی فوتبال عربستان شرکت کرد و طی آن ۲۴ گل به ثمر رساند و در تاریخ جام جهانی و تیم ملی فوتبال عربستان به عنوان یکی از بهترین گلزن ها شناخته شد.

دولت سعودی پس از انتشار ویروس کرونا در ماه مارس گذشته حج عمره را به حال تعلیق درآورد و مساجد و تاسیسات عمومی این کشور را بست و در اکثر مناطق آن قانون منع آمد و شد اعمال کرد.

در همین راستا « توفیق الربیعه» وزیر بهداشت سعودی دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که کشورش در نظر دارد از پنجشنبه آینده با در نظر گرفتن فاصله اجتماعی به تدریج اوضاع را به حال عادی بازگرداند.

وزارت بهداشت سعودی دیروز دوشنبه اعلام کرد که با ثبت ۲ هزار و ۲۳۵ مورد جدید شمار مبتلایان در این کشور به ۴۷ هزار و ۷۹۵ نفر رسید و با درگذشت ۹ نفر دیگر تعداد جان باختگان کرونا در این کشور به ۳۹۹ نفر رسید.

۱۴۸۷

برچسب‌ها ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جام جهانی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جام جهانی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی

ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران گلستان از بازگشایی همه محور مواصلاتی مسدود شده بر اثر سیلاب در استان خبر داد و افزود: سامانه جدید بارشی از امشب وارد استان می‌شود.

نعمت‌اله حاجی‌زاده در گفت وگو با ایسنا آخرین وضعیت استان گلستان پس از بارش‌های اخیر را تشریح و اظهار کرد: در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور و بارش قابل توجه باران در استان‌های همجوار گلستان «سمنان و خراسان شمالی»، برخی محورهای استان از شامگاه روز گذشته «دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳» مسدود شد.

وی با بیان اینکه به دلیل وقوع سیل در حوزه دشت خراسان شمالی «محور جنگل گلستان به سمت مشهد مقدس» و اواخر دیشب محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر مسدود شد، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی راهداران پاکسازی شده و تردد همه نوع وسایل نقلیه در این مناطق نیز برقرار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان گلستان از ساعات پایانی امشب خبر داد و افزود: این پدیده مناطق ساحلی استان و دریای خزر را تا روز پنج شنبه «۹ فروردین ۱۴۰۳» تحت تأثیر قرار می‌دهد که به همین منظور هشدار سطح نارنجی برای هرگونه فعالیت دریانوردی، صید و صیادی نیز صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه میهمانان نوروزی و گردشگران حتماً به هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی و دیگر مراجع ذیصلاح توجه کرده و برنامه‌های خود را بر اساس این هشدارها تنظیم کنند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در تعطیلات نوروزی تردد در محورهای مواصلاتی را با چالش روبرو می‌کند، تجاوز از سرعت مطمئنه و استراحت رانندگان بوده که باید نسبت به این مسأله برنامه داشته باشند تا سلامت جان خود و سرنشینان را تأمین کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی در استان گلستان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و گردشگران، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان به عمل آمده است تا هموطنان سفرهای ایمن و آسوده را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی