Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:47:48 GMT

سنگ بزرگ بازیکنان استقلال پیش پای باشگاه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۳۹۹

سنگ بزرگ بازیکنان استقلال پیش پای باشگاه

 یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مسئولان باشگاه استقلال ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برای لیگ نوزدهم است.

قدس آنلاین: یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مسئولان باشگاه استقلال ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برای لیگ نوزدهم است. هرچند مدیران باشگاه مدعی هستند به زودی مذاکرات را آغاز خواهند کرد اما بازیکنان برای انجام مذاکره شرط و شروط جدیدی دارند و معتقدند در صورت تحقق شرایط دلخواه حاضر به تمدید قرارداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شروط بازیکنان

برای هواداران این پرسش مطرح می‌شود که شروط جدید بازیکنان چیست؟ آن‌ها پیش از انجام مذاکره جدید خواهان تسویه حساب کامل مطالبات معوقه خود هستند و تأکید دارند اگر این اتفاق رخ ندهد خبری از تمدید نیست. ‌

البته در این بین تصمیم ناگهانی وزارت ورزش و جوانان هم سبب شده بازیکنان و واسطه‌های فوتبالی از این موقعیت نهایت بهره برداری را داشته باشند تا معوقات خود را دریافت کنند.

*رقم‌های نجومی

با این وجود رقم‌های قراردادها نیز به شکل تصاعدی افزایش یافته و بازیکنی که سال گذشته ۳ میلیارد گرفته است هم اکنون خواهان دریافت قرارداد ۵/۴ میلیاردی برای یک فصل هست، یا یکی از ستاره‌های باشگاه به مدیرعامل پیغام داده یا با قرارداد ۵ میلیاردی وی موافقت می‌شود یا او به باشگاه سرشناس لیگ برتری می‌رود!

یا در موردی دیگر یکی از بازیکنانی که فصل اخیر در تیم استراماچونی به خوبی ظاهر شده به سعادتمند پیغام داده قرارداد فصل گذشته وی تنها ۲۵۰ میلیون بوده، دیگر حاضر نیست با این عدد و رقم‌ها در استقلال بماند و به شرطی تمدید می‌کند که حداقل ۳ میلیارد دریافت کند.

مسئولان باشگاه استقلال هنوز هیچ واکنش جدی و رسمی به پیشنهادهای نجومی نداده اند اما بعید نیست با برقراری شرایط جدید این پیشنهادها پذیرفته شود چون در لیگ بعدی امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد از این رو اگر این بازیکنان بروند باشگاه باید مبلغی بیشتر را صرف خرید بازیکن جانشین کند.

*در انتظار فهرست مجیدی

شنیده می‌شود مدیریت باشگاه استقلال هنوز به طور رسمی از مجیدی درخواست فهرست اسامی نکرده، به نظر می‌آید آن‌ها منتظر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر هستند تا ببینند در۹ بازی باقیمانده چه نتیجه ای رقم خواهد خورد سپس با علم به شرایط موجود تصمیم‌گیری کنند اما با این وجود شخص سعادتمند به دنبال حفظ اسکلت اصلی تیم است تا ستاره‌های تیم حفظ شوند اما با ارقامی نجومی که تنها به واسطه اظهارنظر غیر کارشناسی شده وزارت ورزش این اتفاق به فوتبال ایران و دو باشگاه دولتی تحمیل شد.

*ورود دلال‌ها به باشگاه ممنوع شد

یکی از تصمیمات قابل دفاع سعادتمند مقابله با جریان دلالیسم است، وی به عوامل اجرایی هشدار داده به هیچ عنوان واسطه‌های بدنام و دلال‌های   فوتبالی حق ورود به باشگاه را ندارند، بازیکن و مدیر برنامه رسمی او حق دارند به باشگاه رفت و آمد کنند اما ورود دلال‌ها به استقلال ممنوع شده!

باید دید با این تصمیم آیا برخی بازیکنان حاضر به مذاکره با مدیران باشگاه خواهند شد یا با فشار این طیف از ادامه راه مسیر خود را به سمت باشگاه دیگری تغییر خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس