Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:55:22 GMT

فیلمبرداری «سکوت» به پایان رسید/ درگیری ۲ جوان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۴۳۴

فیلمبرداری «سکوت» به پایان رسید/ درگیری ۲ جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیر رسانه ای پروژه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «شب معکوس» به تهیه کنندگی کیان صادقیان و کارگردانی بهنام خندان بعد ۳ روز فیلمبرداری در سکوت خبری در اطراف تهران به پایان رسید.

این فیلم در حوزه اجتماعی ساخته شده است و درگیری بین ۲ جوان را که باعث به وجود آمدن اتفاقاتی می شود، روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین مومنی پور و علیرضا داوری ۲ بازیگری هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به مدیر تولید: علیرضا داوری، مجری طرح: امیر تیموری، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مریم یاسین زاده، منشی صحنه: زهرا بهرامی، فیلمبردار و تدوین: مهرداد شکری، طراح گریم: سلماز نجفی، طراح صحنه و لباس: علی سعیدی، مدیر رسانه و عکاس: محسن بیده اشاره کرد.

کد خبر 4934266 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سعیدی تهران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی ویروس کرونا موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه شبکه دو سیما شیوع کرونا روز قدس سریال ایرانی موسیقی پاپ شبکه پنج سیما رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • بلینگام پس از پایان ال کلاسیکو خطاب به هواداران بارسلونا؛ سکوت! / فیلم