Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین قهرمانی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 2-1 مقابل بایرن مونیخ (1999/5/26) / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان اصلی قهرمانی شورانگیز لورکوزن

به گزارش ورزش سه، فصل بوندسلیگا با شرایط عجیبی همراه شده و بایر لورکوزن با حضور ژابی آلونسو به سلطنت بایرن مونیخ در این لیگ تا حدودی پایان داده و تنها باید به اختلاف ایجاد کردن بیشتر فکر کند تا جشن قهرمانی خودش را در هفته‌های پیش رو برگزار کند.

بایرلورکوزن پس از یک فصل فوق العاده که در 42 مسابقه طعم باخت را نچشیده و اگر در این هفته از مسابقات بایرن مونیخ امتیاز از دست می‌داد، لورکوزن برای اولین بار در تاریخ آلمان قهرمان لیگ می‌شد.

قطعاً در تغییری که با حضور ژابی آلونسو در لورکوزن ایجاد شده هیچ شکی وجود ندارد اما روشن است که در تاکتیک‌های این مرد اسپانیایی چند چهره نقش کلیدی داشتند.

فلوریان ویرتز
ویرتز علی رغم مصدومیت‌هایی که در فصل های اخیر تجربه کرده، حالا به وضعیت عجیبی رسیده و توانسته از لحاظ آمار بیشترین اثرگذاری را روی گل‌های تیمش در بین بازیکنان زیر ۲۳ سال دارد. او اگر چه ۲۰ سال سن دارد اما در اصل توانمندی‌های ویرتز تجربه بالای او را نشان می‌دهد و ثبت ۱۴ گل و ۱۸ پاس گل در تمامی رقابت های این فصل، آماری مطلوب برای او خواهد بود.

الکس گریمالدو
زمانی که به صورت رایگان راهی از بنفیکا به لورکوزن پیوست، بسیاری از هواداران افسوس خوردند که از داشتن یک وینگ‌بک باهوش محروم هستند و ناراحت بودند که حالا باید به جای دنبال کردن اخبار نقل و انتقالاتش، باید اخبار درخشش او برای لورکوزن را مرور کنند. این مدافع بیشتر از هر نام دیگری در این فصل روی گل های تیمش اثرگذاری داشته تا با این آمار از حالا ترس به تن حریفان اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بیاندازد.

گرانیت ژاکا 
او از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی برجسته ترین ستاره تیمش به حساب می‌آید. بازیکن سابق آرسنال که تجربه بالایش به او کمک کرده تا وضعیت متفاوتی را تجربه کند. هافبک سوییسی لورکوزن به مانند یک رهبر تمام عیار تیم هماهنگ می‌کند و این اتفاق تا حدود زیادی به سطح فنی او کمک می‌کند.

جاناتان تاه
هر فصل با مرور نتایج و عملکرد تیم های دیگر بوندسلیگا، عملکرد خط دفاعی به خصوص فرم جاناتان تاه یکی از موضوعات قابل توجه برای کارشناسان بود. 
حالا او در این فصل سنگ تمام گذاشت و آرامشی متفاوت را به خط دفاعی تیمش اهدا کرده است. تاه در این نیم فصل متوجه علاقه بایرن مونیخ شده بود و شرایط انتقالش به تیم رقیب کاملاً مهیا بود اما تاه به رسم ۶ سال گذشته‌ای که در روزهای تلخ و شیرین همراه شیرها بوده، ترجیح داد همچنان در این تیم بماند تا بالاخره در پایان لمس طلسم قهرمان نشدن این تیم شکست بخورد.

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • هر کدام از پنج لیگ معتبر اروپایی در‌ قرن جدید چند قهرمان متفاوت داشته‌اند؟
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • ستارگان اصلی قهرمانی شورانگیز لورکوزن