Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:07:45 GMT

رودخانه بنه‌کوه یک نفر را به کام مرگ کشید+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۴۵۹

رودخانه بنه‌کوه یک نفر را به کام مرگ کشید+ تصاویر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به حادثه غرق‌شدگی در رودخانه بنه‌کوه با تلاش ۱۴ نفر از نیروهای هلال‌احمر خبر داد و گفت: در این حادثه، یک نفر جان خود را از دست داد.

مهدی امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اثر حادثه غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه‌ای در غرب این استان، متأسفانه یک تن جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر با تلاش نیروهای هلال‌احمر از مرگ نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حادثه غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه‌ای در ارتفاعات بنه‌کوه، حدود ساعت ۱۶ روز گذشته به مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد و نیروهای هلال‌احمر تلاش کردند تا در این حادثه، این دو فرد را از مرگ نجات دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بیان کرد: این حادثه در محور آرادان به گرمسار و در ارتفاعات بنه‌کوه و در شرایط نامساعدی برای خدمات‌رسانی رخ داده بود که درنهایت با تلاش نیروهای هلال‌احمر، یک نفر از حادثه‌دیدگان از مرگ نجات یافت و یک نفر دیگر نیز متأسفانه جان خود را از دست داد.

امین با اشاره به تلاش ۱۴ نفر از نیروهای هلال‌احمر در این حادثه که به مدت ۱۶ ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: تنها مصدوم این حادثه با تلاش نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی از گردشگران و اهالی محلی ساکن در حاشیه رودخانه‌های استان سمنان خواست تا از شنا در رودخانه‌ها در شرایط نامساعد و نیز مناطقی که احتمال غرق‌شدگی در آن‌ها وجود دارد، به‌طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ استان سمنان حادثه نیروهای هلال احمر استان سمنان غرق شدگی بنه کوه یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان