Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@08:54:37 GMT

آغاز ۲ طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۴۷۰

آغاز ۲ طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ طرح نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای در قالب طرح‌های «نوسازی ناوگان تجاری درون و برون‌شهری» و «واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال» با حضور وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری، کلید می‌خورد.

در این طرح، ۵۰ درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات بلاعوض از سوی دولت برای ناوگان فرسوده شامل اتوبوس، کامیون و مینی‌بوس از محل صرفه‌جویی سوخت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ درصد قیمت ناوگان تسهیلات با نرخ سود ۸ درصد ارائه می‌شود و ۲۰ درصد هم آورده مالک و اسقاط خودروی فرسوده است.

کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صمت و مالکان وسایل کامیون‌های فرسوده با عمر بیش از ۲۵ سال مشمول این طرح هستند.

کد خبر 514991 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان