Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شروع دوباره لیگ را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی بازیکنان نیز در نظر گرفته شده باشد تا بازیکنان و عوامل بازی در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار نیگرند.

وی افزود: از سرگیری مجدد لیگ می‌تواند امیدواری را به جامعه تزریق کند و شرایط سختی که بر جامعه مستولی شده را تاحدودی بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا باید شروع دوباره این مسابقات را به فال نیک گرفت.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم برای شروع دوباره مسابقات اظهار داشت: به نظر می‌رسد شرایط خوب باشد و امیدوارم با اضافه شدن دو بازیکن خارجی شرایط این تیم بهتر هم شود.

مربی پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: عملکرد مدیرعامل جدید استقلال تا امروز خوب بوده اما باید در نظر داشت که مهمترین مقطع مدیریت در استقلال همواره در فصل نقل و انتقالات است که کم کم به آن نزدیک می شویم. سعادتمند و تیم مدیریتی اش باید بتوانند در این ایام شاکله تیم راحفظ کرده و در راه تقویت آن قدم‌های مثبتی بردارند. این اتفاقی است که سالها استقلال از آن محروم بوده و سعادتمند در این صورت می‌تواند نمره قبولی از هواداران بگیرد.

کد خبر 4932978

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمان عالمی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال باشگاه پرسپولیس سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد