Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@12:08:55 GMT

زمان پخش سریال «پرگار» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۵۱۴

زمان پخش سریال «پرگار» مشخص شد

خبرگزاری میزان- مجموعه تلویزیونی «پرگار» از امشب ۶ خرداد روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. تاریخ انتشار: 11:59 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۸۲۲

خبرگزاری میزان - روابط عمومی شبکه یک، اولین قسمت از سریال «پرگار» با قصه‌ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان امشب سه شنبه پخش می‌شود. ملودرام پرگار قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می‌کند که مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها با هم گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروزآن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه نمایشی از امشب هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می‌شود. پنج شنبه‌ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‌رود. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، منشی صحنه زهرا مهدوی.

مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در۲۹ قسمت درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

مستند «در برابر تاریکی» با موضوع حمایت‌های قهرمانان و اسطوره‌های ورزشی جهان از حقانیت فلسطین و ضدصهیونیسم از شنبه ۱ اردیبهشت ماه، هر روز ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مستند را روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

مستند پنج قسمتی «سلاح ایرانی» علاوه پرداخت به توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح در دهه گذشته، اطلاعات و تصاویر جدید و دیده نشده‌ای درباره دستاوردهای جدیدتر دفاعی ایران ارائه می‌دهد. این مجموعه مستند شنبه تا پنجشنبه  ساعت ۱۸:۳۰ و تکرار آن ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، ۷:۳۰ صبح و ۱۴ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

مستند «خراش» دیگر مستند موضوعی با محوریت رژیم صهیونیستی به صورت مستند آرشیوی با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن با کشورهای منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه ی بین‌الملل می‌پردازد. مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۲۱ از قاب شبکه افق سیما پخش می‌شود.

مستند «از زمین خاکی» در حوزه اقتصاد مقاومتی ساخته شده و شعار جهش تولید را مدنظر قرار می‌دهد و شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

«نسل سوم» پرتره‌ای از فرزندان شهدایی است که در حوزه کار و فعالیت خود افراد موفقی هستند و به نوعی مسیر پدر را طی می‌کنند. این مجموعه مستند ۲۶ قسمتی به تهیه‌کنندگی محمد حسین وزیری تولید شده و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش شود.

 مجموعه مستند «فناورانه» به تهیه‌کنندگی صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف روایت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

فصل دوم مستند «سلام به آینده» روایتی از مهارت‌های شغلی، علمی و هنری فرزندان ۷ تا ۱۷ سال ایران عزیز است. این مجموعه مستند روایتی از سبک تربیتی "مهارت محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شون و برای "رشد آینده ایران" برنامه‌ریزی کرده‌اند. همچنین اسن مستند دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق می‌رود.

مجموعه مستند «جاسوسان صنعتی» روایتگر پرونده‌هایی است که طی آن جاسوسی‌های بزرگی در حوزه‌های صنعتی توسط برخی کشورها رخ داده است. قسمت اول این مستند سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

 مستند «شاهدان خاموش» در گونه زندگینامه و جنایی، محصول آمریکا در سال ۲۰۱۵ و قرار است سه‌شنبه مورخ ۴ ازدیبهشت ماه ساعت ۲۲ از شبکه افق سیما پخش شود.

مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه شصتی و هفتادی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می شوند. مجموعه مستند تازه نفس از تولیدات گروه مستند شبکه افق چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه می رود.

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود . چرا که ضدیت با کلیشه‌ها ‌کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی‌های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و غیره پرداخته و می‌کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت‌تری داشته باشند. در فصل سوم تلاش دارد از تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان‌ها بگوید.

مخاطبان می‌توانند قسمت هجدهم این مجموعه مستند را پنجشنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مستند «ایرانگرد» جمعه این هفته ساعت ۲۰ پخش خواهد شد؛ این مستند نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر، مردمان ییلاقی و شهرها و روستاهای ایران برای مخاطبان دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستند‌های افق
  • پخش سریال طنز «زندگی به شرط خنده» با بازی رضا داوودنژاد
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق
  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد