Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:40:44 GMT

دلایل عدم اعمال افزایش حقوق جدید برای برخی کارگران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۶۵۶

دلایل عدم اعمال افزایش حقوق جدید برای برخی کارگران

حمیدرضا قاسمی توضیحاتی را در زمینه عدم اعمال افزایش حقوق جدید برای برخی کارگران ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا قاسمی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره عدم اعمال افزایش حقوق جدید در پرداختی به برخی کارگران، اظهار داشت: هنگامی که کارفرمایان لیست حق بیمه را ارائه می‌دهند در صورتی که افزایش حقوق سال جدید را اعمال نکنند جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگرچه سازمان تأمین اجتماعی آماده دریافت اطلاعات مرتبط با حداقل حقوق مشاغل مختلف است اما هنوز این امر محقق نشده و پرداختی‌ها بر اساس حقوق سال ۹۸ انجام می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارگران نگران نباشند زیرا ما به التفاوت افزایش حقوق توسط کارفرما به آنها پرداخت می‌شود و مشکلی در زمینه وجود ندارد.

قاسمی گفت: در گذشته نیز در ماه‌های ابتدای سال مبنای پرداخت حقوق سال قبل بود و پس از یک و یا دو ماه افزایش حقوق اعمال می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این روند اندکی طولانی‌تر شده است.

وی عنوان کرد: کارگرانی که هنوز افزایش حقوق جدید در پرداختی به آنها تغییری نداشته می‌توانند به واحد نام‌نویسی یا درآمد یا کارشناسان مشاوره در چهار شعبه تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

این مسئول بیان داشت: در صورتی که کارفرمایی حقوق کارگران را کسر کند سازمان تأمین اجتماعی برای وی جریمه‌های سنگینی در نظر خواهد گرفت که البته کارفرمایان به قانون تأمین اجتماعی واقف هستند و حداقل حقوق کارگران را رعایت می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بازرسی از کارگاه‌ها به این منظور نیز انجام می‌شود، افزود: این بازرسان حین بازرسی از کارگاه‌ها، تعداد روزهای مورد نیاز برای بیمه و نیز پرداختی به کارگران را درج می‌کنند و اگر مغایرتی با لیست ارائه شده توسط کارفرما وجود داشته باشد کارفرما جریمه و متضرر خواهد شد.

قاسمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در اعمال حقوق جدید کارگران اندکی تأخیر وجود دارد، گفت: کارفرمایان پس در دریافت میزان حداقل حقوق، تغییرات را در لیست مربوطه ارائه می‌کنند درغیر این صورت متحمل جریمه‌های سنگین می‌شوند.

وی عنوان کرد: کارفرمایان مجبور هستند دغدغه حق بیمه و افزایش حقوق کارگران را داشته باشند تا مشمول جریمه‌های سنگین نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش حقوق جدید تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟

 به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟