Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@10:43:36 GMT

شناسایی 13 واحد صنفی متخلف مصالح فروشی در مازندران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۶۸۵

به گزارش  خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت و برخورد قانونی با هر گونه سوء استفاده احتمالی و اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه مصالح ساختمانی از 815 واحد صنفی مرتبط در فروردین ماه سالجاری در مازندران بازرسی به عمل آمد.

او با اشاره به شناسایی 13 واحد متخلف گفت: برای این واحدها پرونده تخلف به ارزش 560 میلیون ریال تشکیل که به شعب تعزیرات ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت های زراعی در استان و لزوم نظارتبر کود، سم، و ادوات کشاورزی از 446 واحد بازرسی، که منجر به تشکیل 12 پرونده تخلف شده است. 

قوانلو  ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروش، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلفن رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت کود واحد متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی، افزود: شعبه بدوی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با بیان اینکه شعبه بدوی همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

ارسلان میری، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084970

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد