Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سه دوره آموزشی برای عشایر ارتفاعات بانکول در شهرستان سیروان توسط اداره کل دامپزشکی استان ایلام برگزار شد .

با توجه به این که اکثر مشکلات پرورش دام به خصوص در موارد کوچ رو مربوط به عدم آگاهی دامداران عشایر از علل بیماری و روش‌های پیشگیری از آن و همچنین عدم شناخت روش‌های اصولی پرورش دام ناشی می‌شود ، لذا  اداره کل دامپزشکی استان ایلام تصمیم به برگزاری دوره‌های اموزشی برای عشایر ارتفاعات بانکول شهرستان سیروان گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا خادمی ، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام با حضور در ارتفاعات بانکول شهرستان سیروان به آموزش ۴۰ نفر از عشایر این منطقه پرداخت .

موضوعات شناخت عوامل و روش‌های پیشگیری از سقط جنین ، مدیریت پرورش بره و بزغاله ، و دوره آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ، از عناوین مطرح شده در این دور‌های آموزشی بود .

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوره آموزشی اخبار سلامت اخبار پزشکی دامپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا

قاسم مصفا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه اظهار کرد: این دوره ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان‌های صومعه سرا، انزلی، فومن و شفت است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ۵ اردیبهشت ماه سال جاری رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن اجتماعات شهرداری صومعه سرا برگزار می‌شود، افزود: سواد رسانه‌ای نوعی از درک متکی بر مهارت است که با آن می‌توانیم انواع رسانه‌ها و تولیدات آنها را شناخته و به تفکیک بپردازیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان تصریح کرد: برای افراد حاضر در این کارگاه آموزشی گواهینامه شرکت در دوره صادر می‌شود.

مصفا بر لزوم فراگیری سواد رسانه‌ای و اهمیت آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: حیطه ادراکی، اخلاقی، نگاه نقادانه و واکاوی مسائل از اصول مهم در سواد رسانه‌ای است که باید به آن پرداخته شود.

کد خبر 6084332

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۳۷۵ هزار راس دام روستایی و عشایری
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران