Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیروس صارمی، مدیر کل استاندارد قزوین ضمن تشکر از رابطین ارزیابی سازمان ملی استاندارد  گفت: این اداره کل طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، در ارزیابی عملکرد سال۹۷ با کسب ۱۹۸۰.۷۸امتیاز از ۲۰۰۰امتیاز در شاخص‎های اختصاصی و عمومی موفق به کسب رتبه دوم  در جشنواره شهید رجایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صارمی گفت: این اداره کل در شاخص‌های اختصاصی موفق به کسب امتیاز کامل و تحقق ۱۰۰درصدی  برنامه و در شاخص‌های عمومی تحقق ۹۸/۰۷درصدی  شده است.
مدیر کل استاندارد قزوین افزود: بدیهی است کسب این افتخار با همت تمام همکاران ساعی و پرتلاش این اداره کل به ویژه همکاران حوزه ارزیابی عملکرد  میسر شده و ادامه راه و حفظ این جایگاه، همراهی و همیاری بیش ‌از پیش همه کارکنان را طلب می‌ کند.
نتایج این ارزیابی در سال‌های گذشته همزمان با دهه مبارک فجر اعلام می شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس با تاخیر اعلام شد.

46

کد خبر 1392263

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیامک پزشکی فر افزود:  یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.   رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.   وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.   پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین