Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@03:00:54 GMT

تهدیدی جدی برای تمام بازیگران / مورد عجیب «میکلا»

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۷۷۶

ساعت 24-یکی از بزرگترین آژانس‌های بازیگری جهان مشتری تازه‌ای پیدا کرده است. این مشتری که به نظر دختری ۱۹ ساله است، تهدیدی جدید برای تمام بازیگران در جهان به شمار می‌رود.

آژانس بازیگری «CAA» که مشتریان نامداری مثل اسکارلت جوهانسون، استیون اسپیلبرگ و ویل اسمیت دارد، چهره‌ای را به فهرست مشتریانش اضافه کرده است که واقعی نیست!

این شرکت چندی پیش با هنرمندی به نام «میکلا» قرارداد بست که ۱۹ سال دارد، مدلی آمریکایی برزیلی، خواننده، سلبریتی اینستاگرامی و آنطور که خودش می‌گوید: «رباتی در پی تغییرات تدریجی است»

نکته جالب ماجرا اینجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«میکلا» انسان نیست، یک ربات در فضای مجازی است. این محصول تازه فناوری سال ۲۰۱۶ در یک شرکت کالیفرنیایی متولد شد، با ۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام در دوران انزوای کرونایی واقعی‌تر از هر زمانی به نظر می‌رسد.

از نگاه صاحبان صنعت سرگرمی، این پدیده بسیار وسوسه‌انگیز و فریبنده است. بازیگران مجازی انعطاف بسیار بالایی دارند، همیشه در بهترین شرایط برای فیلمبرداری قرار دارند، در هر شرایطی حتی شیوع خطرناک کنونی قادر به نقش‌آفرینی هستند، جاه‌طلب نیستند، و در موردی مثل «میکلا» پایگاه هواداران بزرگی دارند.

حال پرسش این است، آیا «میکلا» پیش‌قراول لشکری از بازیگران مجازی است که به زودی تهدیدی جدیدی برای بازیگران واقعی می‌شوند؟

خوشبختانه هنوز به این نقطه نرسیده‌ایم. «میکلا» یک نمونه کامل از هوش مصنوعی نیست. هنوز صداپیشه دارد و بیشتر بر اساس فیلمنامه‌ نوشته شده عمل می‌کند. از این لحاظ بیشتر به یک شخصیت کارتونی می‌ماند تا بازیگری از دنیای هوش مصنوعی. البته آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست. چهره‌اش در نمایش ریزه‌کاری‌های حسی کمبودهای فراوانی دارد.

در این میان نباید از نگرش آژانس مشهوری مثل «CAA» سرسری گذشت. آن‌ها به خوبی تغییرات را درک می‌کنند.

منبع: گاردین / ۲۵ می

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897709

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان