Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@00:03:43 GMT

پایان کار 9 سارق حرفه ای در اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۸۰۰

پایان کار 9 سارق حرفه ای در اسلام آباد غرب

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمدرضا یاری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی 9 سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 33 فقره سرقت شامل 13 فقره قطعات و محتویات خودرو، 12 فقره اماکن، 3 فقره خودروی سواری، 3 فقره معابر عمومی و 2 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث اخبار حوادث سرقت فرمانده انتظامی کشف شهرستان اسلام عکس فیلم ایران دختر مرد قتل بازیگر اخبار خوزستان ویدیو ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر