Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، با مساعدت فرماندار شهرستان صومعه‌سرا مواد ضد عفونی کننده رایگان به ارزش ۴۲۰میلیون ریال برای دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان کوثر تولمات

با توجه به برگزاری آزمون پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری، به هر یک از دانش‌آموزان این پایه‌ها یک عدد محلول ضدعفونی کننده ۲۵۰ سی سی و به هر مدرسه شهرستان یک عدد مایع ضد عفونی کننده یک لیتری اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ سلطانی میرزایی اظهار کرد: در پی اخبار واصله، مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان سرخس، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت و نیروهای زبده هنگ مرزی سرخس اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ایی را کلید زدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد رفت و آمد و نفوذ در باند قاچاق مواد مخدر، در نهایت پس از اطمینان از ورود محموله به شهرستان، در یک اقدام عملیاتی، با مشارکت تیم‌هایی از معاونت اطلاعات، دسته اطلاعات گروهان سرخس و مرکز گروهان سرخس- و اکیپی از انتظامی شهرستان، به محض ورود به شهرستان سرخس در مرکز شهر، اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی پراید و سمند می‌کنند. 

وی پس از ایست مامورین، راننده خودروی پراید اقدام به فرار از محل می‌کند، که مامورین در عملیات تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف و چهار قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که در بازرسی از خودروهای فوق  هشت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچیان را تحویل مراجع قضایی دادند. 

سلطانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان معاونت اطلاعات و دسته اطلاعات رزم گروهان سرخس بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی، با جدیت برخورد خواهند کرد و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • بیم و امید تغییر کتب درسی
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود