Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز توزیع بنزین یورو 4 و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز یورو 4 در استان همدان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به‌طور کامل از نوع یورو 4 برای ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری آغاز شد، گفت: هم‌اکنون 9 جایگاه استان زیرساخت لازم را برای دریافت و ذخیره‌سازی این فرآورده نفتی دارند و این تعداد نسبت به مناطق همجوار در صدر قرار دارد که بدون شک حاصل تلاش مسئولان و کارکنان منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی‌ و به‌عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور، همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف کرده است.
روستایی تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردارند، همه دست‌اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست‌محیطی مسئول می‌دانند.
مدیر منطقه همدان به مدیریت مصرف بهینه سوخت از سوی شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف همه فرآورده‌های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: از نیمه اردیبهشت‌ماه به‌تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در جایگاه‌های این استان یورو 4 است.
وی از هم‌استانی‌های خود خواست با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، با مراجعه به 97 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفت‌گاز در سطح استان، سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی