Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش کرمی از توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران به آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: در این مرحله 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان،سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات وبا همکاری و هماهنگی  سازمان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان وارد میدان شده است، گفت: در همین راستا اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد،تهیه و توزیع بسته های معیشتی،بهداشتی،پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و... نمود.

 

 

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان در راستای عملیاتی سازی فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر طرح «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» تصریح کرد:پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه ،سپاه انصارالمهدی (عج)با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده های آسیب دیده از این ویروس منحوس که تحت حمایت و پوشش ارگانهایی نظیر کمیته امداد وبهزیستی نبودند، نمود. 

 

 

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه که در آغاز ماه مبارک رمضان ونیز روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)برگزار گردید،65 هزار و 954 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید،بیان داشت:ارزش هر بسته معیشتی بین 300 تا 400 هزار تومان بوده است. 

 

 

سردار کرمی از توزیع 15هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز چهارشنبه 7 خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود:این رزمایش از ساعت 15 الی 17 در محل سالن 9دی سپاه ناحیه زنجان برگزار می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و سپاه در این رزمایش حضور داشته و خیرین نیز در تهیه بسته‌های معیشتی کمک کار این رزمایش بوده‌اند.

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان همچنین به پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:68هزار و351 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان توزیع و سبب رونق سفره افطار این عزیزان گردید.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی فرمانده سپاه استان زنجان سپاه استان زنجان رزمایش کمک مومنانه هزار بسته معیشتی مرحله سوم رزمایش بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند