Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:42:37 GMT

افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۰۲۷

افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۴ هزارتن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده که افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل‌و‌نقل اردبیل اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۴ هزارتن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده که افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۲ ماه گذشته ۲۴ هزارو ۴۰۳ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده و هم‌اکنون وضعیت حمل‌و‌نقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: عمده کالاهای جابه‌جا شده در مدت مذکور شامل محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن‌آلات و سوخت است.

رحمتی بیان کرد:  ۸۷ شرکت با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و بیش از ۱۱ هزار نفر راننده در حوزه حمل‌و‌نقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ راهداری، نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقل شده و به تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل مواد غذایی حمل و نقل محصولات کشاورزی علی رحمتی استان اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌ موقع پل جدید انجیرلو را به ‌صورت مستمر پیگیری کنند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به ‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار در سیل سال گذشته عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بازدیدهای میدانی از این پروژه را در یک سال اخیر یادآور شد و بیان کرد: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌ اکنون فونداسیون آن به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی نیز انجام شده و تیرهای عرشه به محل پروژه انتقال یافته است.

میرجعفریان ادامه داد: براساس اعلام اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای پل انجیرلو ظرف سه ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی تصریح کرد: لازم است اداره ‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه در تکمیل به‌ موقع آن اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6079662

دیگر خبرها

  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده به موسسه‌های داوری در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری