Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت:با توجه به روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مشهد، پذیرش بیماران غیر کرونایی در این بیمارستان از نیمه خرداد ماه جاری از سر گرفته می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد  گفت: با کاهش بستری شدگان ناشی از ابتلا به کرونا، تخلیه، ضد عفونی و گندزدایی این بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهدی یوسفی افزود: با اتمام فرآیند ضد عفونی و گندزدایی طی ۲ هفته آینده شاهد پذیرش بیماران غیرکرونایی در این بیمارستان خواهیم بود.
وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از اسفند ماه پارسال بطور کامل به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته بود این در حالی است که این بیمارستان بزرگ یکی از مراکز مهم ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی همچون قلب، قلب کودکان، جراحی، اورولوژی، ارتوپدی و پوست در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: در این مدت ارائه خدمت به بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی این مرکز داشتند به دلیل شرایط ایجاد شده به تاخیر افتاده است و بیمارستان‌های معین خدمات اورژانسی به بیماران غیرکرونایی ارائه دادند. 
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با قدمت ۸۰ سال یکی از ۲ بیمارستان بزرگ و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می‌رود.
منبع:ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد ویروس کرونا بیمارستان امام رضا ع بیمارستان امام رضا پذیرش بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد