Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:51:56 GMT

برنامه «خاطرات بابا» لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۱۳۲

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، برنامه «خاطرات بابا» با هدف آشنایی نسل امروز با رشادت‌های رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس، مرور وحفظ خاطرات جنگ از زبان نسل امروز، تکریم رزمندگان، شهدا، جانبازان، اُسرا و خانواده ایشان در فضای مجازی برگزارمی‌شود.

کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش تا ۱۵ خرداد مهلت دارند با مصاحبه از بزرگترهای خانواده پدر بزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر، خواهر، برادر،اقوام، همسایه‌ها، دوستان به مدت سه دقیقه با مروری ازخاطرات دفاع مقدس وحضورپدران واقوام و دوستان خود در جبهه جنگ تحمیلی را ضبط و به شماره واتس آپ ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در راستای این پویش باهدف ترویج مطالعه خاطرات جنگ کلیپ معرفی کتاب‌هایی چون «خرمشهردرآتش» اثر رضا قمصری با ترجمه ی عبدالرسول رضاگاه باخاطرات سرهنگ عراقی از آخرین شب محاصره خرمشهر، «درکوچه‌های خرمشهر» نوشته مریم شانکی، کتاب «موج و مرجان» رضا رئیسی،کتاب «جنایت‌های ما در خرمشهر» با ترجمه محمدنبی ابراهیمی با اعترافات افسران عراقی و کتاب بازیابی یک واقعه اثر علیرضا کَمری ارسوی فرهنگ سرای گلستان در فضای مجازی منتشرشد.

فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است. شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتراعلام می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!