Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@22:01:16 GMT

عذرخواهی شورای شهری‌ها از مردم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۲۰۹

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل سردرگمی‌های ایجاد شده ناشی از اطلاع‌رسانی در مورد لغو یا اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک کرونایی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می‌شود. ناطقان: زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت و اظهارنظرهای ضد و نقیض مسؤولان در این زمینه،‌ اظهار داشت: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهادی را تحت عنوان طرح ترافیک کرونایی تهیه کرد که این طرح متفاوت از طرح ترافیک قبلی بود و به تأیید شورای عالی ترافیک تهران، پلیس راهور و ستاد مقابله با کرونای تهران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح ترافیک کرونایی به تصویب استاندار تهران نیز رسید و قرار شد زمان اجرای آن توسط استاندار نیز تأیید شود و نظر آنها در این زمینه نیز اعمال شده باشد ولی علیرغم تأیید استانداری و موافقت بر سر اجرای طرح ترافیک از امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که طرح ترافیک در پایتخت تا اطلاع ثانوی لغو است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد سو تفاهم در خصوص بسته طرح ترافیک کرونایی و طرح ترافیک پیشین ایجاد شده که یقینا با بررسی مشترک از سوی ستاد ملی کرونا به جمع بندی مشترک می‌رسد.

نژادبهرام با اشاره به اینکه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ابداع‌کننده طرح ویژه کرونایی است،‌گفت: از این کمیسیون درخواست کرده‌ام که طرح را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دهند و به صورت کامل اعلام کنند که این طرح متفاوت از طرح قبلی است و ظرفیت‌های خاصی دارد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: اظهارنظرهای ضد و نقیض در اعلام لغو یا اجرای طرح ترافیک سبب سردرگمی شهروندان شده است، گفت: در حال حاضر به دلیل این سردرگمی از مردم تهران عذرخواهی می‌کنیم.

وی گفت: ستاد مقابله با کرونای تهران شورای ترافیک تهران، استانداری و شهرداری جهت اجرای طرح ترافیک کرونایی به جمع‌بندی رسیده‌اند ولی چون این طرح برای ستاد ملی کرونا محرز نشده بود، اجرای آن لغو شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد:‌سلامت شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری در پایتخت است. همچنین رابط بین مدیریت شهری و ستاد ملی مقابله با کرونا، ستاد ملی با کرونای تهران است و ما گمان کردیم که این مسأله و مشکل مرتفع شده است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکل ترافیک ایجاد شده در پایتخت اجرای طرح ترافیک کرونایی است و مدیریت شهری به هیچ عنوان تمایل ندارد که اگر ستاد ملی مقابله با کرونا با اجرای طرح مخالف بود، آن را اجرا کند.

وی بیان داشت: مدیریت شهری بر اساس پروتکل‌های ملی ستاد کرونا تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.
منبع: فارس برچسب ها: عضو شورای شهر ، تهران ، ناطقان ، مردم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران ناطقان مردم ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک کرونایی اجرای طرح ترافیک شورای شهر تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: به منظور سامان‌بخشی وضع پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری این منطقه، تامین زیرساخت‌های لازم برای توقف و پارک موتورسیکلت در ۵۰ نقطه از نواحی ۶ گانه در دستور کار قرار گرفت. علیرضا صادقی‌بخش افزود: طبق برنامه اولین جایگاه توقف موتورسیکلت در خیابان احمد قصیر با حجم پارک ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ایجاد شد. معاون شهردار منطقه ۶ گفت: با اجرای این طرح، علاوه برساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها، شاهد آزادسازی پیاده رو‌ها و تسهیل و ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابران پیاده خواهیم بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: استفاده از موتورسیکلت‌ها به دلایلی مانند صرفه‌جویی درهزینه، سهولت درخدمات، سرعت در جابه‌جایی‌کالا و همچنین راه‌گریز از ترافیک و شلوغی معابر نقش زیادی در سفر‌های درون شهری و تامین نیاز شهروندان دارد، براین اساس ساماندهی آنها ضروری است.

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت