Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذر از مرحله قرنطینه و بازگشایی محدود مراکز خدمات دهی به شهروندان، با اجرای طرح زوج و فرد فعالیت در مراکز تعویض پلاک نیز از سر گرفته شد.

پس از آن با اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در راستای خدمت رسانی به شهروندانی که برای تعویض پلاک خودروی خود به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند طرح نوبت بندی زوج و فرد لغو شد و همه مراکز از ۲۸ اردیبهشت ماه بدون در نظر گرفتن طرح نوبت بندی زوج و فرد با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توانستند به این مراکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک خرم آباد بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

عدم همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک استان توسط مردم، اظهار داشت: متأسفانه علیرغم تذکرات داده شده برخی از مردم در این رابطه همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که حق ندارید که به داخل مراکز تعویض پلاک وارد شوید، عنوان کرد: همکاران ما به طور مرتب این مراکز تعویض پلاک را ضدعفونی می‌کنند.

نوبت دهی به افراد برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با تاکید بر اینکه برخی از مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند اما خیلی‌ها این موارد را به نحو مطلوبی رعایت می‌کنند، افزود: همکاران ما اقدام به نصب «نایلون» در باجه‌هایی که مردم به آنها مراجعه می‌کنند کرده‌اند و بین ارباب رجوع و مسئولان در این رابطه فاصله وجود دارد.

سرهنگ چغلوند با تاکید بر اینکه به طور حتم مواردی که موجب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود را تذکر خواهیم داد، عنوان کرد: ما بر اساس نوبت به مردم ارائه خدمات می‌کنیم و هر کسی یک شماره خاص دارد، اما متأسفانه برخی از مردم این نوبت دهی را رعایت نمی‌کنند.

مواردی که موجب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود را تذکر خواهیم داد

وی، تصریح کرد: ما به طور حتم تذکر لازم را دوباره می‌دهیم تا زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز فراهم شود.

کد خبر 4934258

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد رعایت پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ابتدای طرح نوروزی تا ۹ فروردین، بیش از یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹۳۵ مورد بازرسی بهداشتی از اماکن مختلف تاکنون انجام شده است.

به گزارش ایسنا، ۷۶۴ هزار و ۲۱۳ مورد از این بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و یک میلیون و ۸ هزار و ۷۴۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۵۳۷ هزار و ۱۸۲ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۵ هزار و ۳۵۷ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۷۹ هزار و ۷۲۲ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۱۰۵ هزار و ۸۳۴ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۳ هزار ۳۰۲ مورد و پلمپ مراکز متخلف ۳۲۴۵ مورد بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است