Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@15:02:14 GMT

دانش‌محور شدن، مهم‌ترین برنامه سال ۹۹ شرکت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۲۵۰

دانش‌محور شدن، مهم‌ترین برنامه سال ۹۹ شرکت

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: بحث مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران که با رویکرد آینده‌نگری کار می‌کند، ازجمله برنامه‌های مهم سال ۹۹ شرکت با هدف دانش‌محور ساختن کلیه اقدامات است.

سعید توکلی اظهار داشت: از آن جا که بزرگ‌ترین مأموریت و وظیفه شرکت انتقال گاز، انتقال ‌پاک، ‌ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی در کل کشور است، دانش‌محور ساختن اقدامات شرکت، امکان اختلال در روند این مأموریت و وظیفه بسیار گسترده و حائز اهمیت را به صفر می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانش بهره‌برداری به راحتی در کتاب‌ها قابلیت حصول ندارد و به دست آوردنی نیست. ممکن است همکاری، کاری را به بهترین نحو انجام دهد، ولی ما باید تعریفی از آن برای مدیریت دانش داشته باشیم تا بتوانیم آن را ماندگار کنیم که الحمدالله با کمک و تلاش‌های شرکت ملی گاز ایران، این مهم در شرکت انتقال، ساری و جاری است.

توکلی بحث خودکفایی و خوداتکایی را دیگر اقدام و برنامه سال جاری شرکت انتقال عنوان کرد و گفت: این مساله هم به هیچ‌وجه تعطیل بردار نیست. ما تلاش داریم تا بر همین اساس، فازهای بعدی را در سال ۹۹ ان‌شاءالله به همت همکاران و توان داخلی شرکت به انجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تداوم گام‌های مثبت شرکت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی را نیز ازجمله موارد مهم سال جاری بیان و با اشاره به مساله بهره‌وری، توضیح داد: ما در همه حال، باید به فکر انتقال بهره‌ور هم باشیم و در این میان، یکی از مهم‌ترین بخش‌های بهره‌وری آن است که سبک زندگی خود را متناسب با شرایط محیطی و فراسیستمی که در اختیار و کنترل ما نیست، تنظیم کنیم؛ چراکه این اقدام ما را به انجام مأموریت خود که همانا انتقال و بهره‌وری است، نزدیک می‌سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص عملیاتی ساختن شعار سال، جهش تولید، گفت: نخستین آیتم، پذیرش واقعیت است. یعنی بپذیریم که مثل سال گذشته نیستیم؛ هرچند که به نظر می‌آید این شعار تحت تأثیر شرایط موجود قرار گیرد، ولی به نظر من، این جزو فرصت‌هایی است که ما بهتر و بیشتر می‌توانیم از آن درس بگیریم. یعنی باید بدانیم که علاوه بر تحریم، موضوع دیگری نیز به صورت پاندمی کووید ۱۹ آمده که طبیعتاً تأثیر آن نه تنها در بخش صنعت، بلکه در بخش‌های فراسیستم، اقتصاد کلان و … و مهم‌تر از همه، در کسب و کار و Business هم هست!

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، توکلی در پایان، افزود: بنابراین ما باید ابتدا دریابیم که کدام بخش‌ها بیشترین تأثیر را از این مساله می‌گیرند و با توجه به آن، گام برداریم. همه این‌ها کمک می‌کند تا ما انشاءالله بتوانیم به صورت مستقیم و غیرمستقیم برجهش تولید اثرگذار باشیم. مهم آن است که متناسب با این شعار، تمامی فعالیت‌ها و مأموریت‌ها و رسالت خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در مسیر این شعار و بر مبنای واقعیت، گام برداریم. ضمن آن که مهم‌تر از تمام این موارد، مسئولیت‌پذیری است؛ یعنی بپذیریم که در برابر تک‌تک این موضوعات مسئولیت داریم.

برچسب هاسعید توکلی شرکت انتقال گاز ایران شرکت ملی گاز ایران (NIGC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سعید توکلی شرکت انتقال گاز ایران شرکت ملی گاز ایران NIGC آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت انتقال گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • کاهش ناترازی در الگوی کشت برنامه راهبردی تات
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • زوایای هوشمندسازی انرژی در برنامه هفتم توسعه