Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:51:23 GMT

مجلس باید به دست تک‌تک نمایندگان متحول شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۲۶۵

مجلس باید به دست تک‌تک نمایندگان متحول شود

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول در درون مجلس باید به دست یکایک ما صورت بگیرد این کار یک فرد و گروه نیست بلکه به تک تک نمایندگان نیازمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس محمدباقر قالیباف منتخب اول مردم تهران در مجلس یازدهم امروز ۶ خردادماه ۹۹ در نشست هم افزایی برای مجلس قوی، کارآمد و انقلابی گفت: انشاالله توفیق داشته باشم زحمت و وفاداری شما را با کار و تلاش و گره گشایی از گرفتاری مردم در کنار شما و با شما جبران کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شرایط کشور ما شرایطی است که باید تحول صورت گیرد، گفت: داشتن مجلس قوی، کارآمد و انقلابی نیازمند این است که در وهله نخست در درون خود مجلس این تحول به دست یکایک ما صورت بگیرد این کار یک فرد، گروه نیست بلکه به تک تک هم نیازمندی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت تحول، تحلیل دقیق روندی نسبت به مشکلات است، تصریح کرد:  مردم به انقلاب فرهنگ قرآنی امام(ره)، رهبر انقلابی معتقد هستند.

قالیباف افزود: اینکه چرا در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی بیش از ۵ میلیون نفر در تهران به خیابان می‌آیند و در انتخابات ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آمدند به دلیل ناکارآمدی سازمان هایی که باید وظیفه شان را درست انجام دهند که نمی دهند است.

وی با تاکید بر اینکه برای این تحول نیازمند منابع اصلی و سند بالا دستی هستیم تصریح کرد: ما دو سند بالادستی، قانون اساسی و سیاست گذاری کلان در حوزه قانون گذاری مقام معظم رهبری به رییس قوه مقننه ابلاغ و مسئولیت آن را به مجلس واگذار کردند.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید ۴ رویکرد را دنبال کنیم که رویکرد نخست مردم سازی است، اظهار کرد: هر کاری که می خواهیم در کشور انجام دهیم باید مشارکت معنی دار و موثر مردم را در همه فرآیندها ببینیم.

وی گفت: اگر در فرایندی مردم نقشی در آن نداشته باشد به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

ادامه دارد ...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نانسی پلوسی، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد