Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پیشین بوکس جهان گفت: خدا به من لطف زیادی کرده است و من ارزش این لطف را می‌دانم. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در حال نهایی کردن حریف خود برای مبارزه هفته آینده است.

«مایک آهنی» که در سن 53 سالگی به نفع یک بنیاد خیریه و با هدف کمک به افراد بدون سرپناه، قصد بازگشت به رینگ بوکس را دارد از علاقه بسیاری از افراد برای روبرو شدن با وی خبر داد که یکی از آنها «اواندر هالیفیلد» حریف پیشین او در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایسون در 2 مبارزه خود نتوانست هالیفیلد را شکست دهد. او در مبارزه دوم، قسمتی از گوش هالیفیلد را با دندان کند و دیسکالیفه شد. 

«شانون بریگز» دیگر قهرمان پیشن بوکس سنگین وزن جهان هم برای مبارزه با تایسون ابراز علاقه و آمادگی کرده است.

«بدترین مرد کره زمین» در مورد مبارزه با هالیفیلد در یک برنامه رادیویی گفت: نه، او نخستین حریف من نیست. افراد زیادی برای مبارزه با من وجود دارند. ما در حال رایزنی با آنها هستیم. قطعاً باور نمی‌کنید چه کسانی در لیست من هستند. ما در این هفته، قرارداد خود خود را نهایی می‌کنیم.

تایسون در مورد عواید مالی این مبارزه اظهار داشت: تمام پولی که من به دست می‌آورم به حساب شخص دیگری واریز می‌شود. من به دنبال پول این مبارزه نیستم.

تایسون که در سال 2005، آخرین مبارزه رسمی خود را انجام داد، هفته گذشته با انتشار ویدیویی، آمادگی بدنی و سرعت بالای ضربات خود را در سن 53 سالگی به نمایش گذاشت. 

او در این مورد گفت: بهترین حس تمام عمرم را دارم. خدا به من لطف زیادی کرده است و من ارزش این لطف را می‌دانم. من با 110 کیلوگرم وزن، خیلی خوب به نظر می‌رسم.

تایسون ادامه داد: من برای کمک به افرادی که به اندازه من خوش‌شانس نبودند، آماده می‌شوم و تمام پولی که از این مبارزه می‌گیرم، صرف امور خیریه برای افراد بی‌سرپناه و برادرانی خواهم کرد که دچار اعتیاد شده‌اند. من هم بی‌سرپناه و معتاد بوده‌ام و می‌دانم که افراد زیادی مثل من شانس رهایی از این وضعیت را ندارند.

مایک تایسون در سال 1992 به جرم تجاوز به 5 سال زندان محکوم شد. او در این مدت به دین اسلام گروید و نام خود را هم به «ملک عبدالعزیز» تغییر داد.

انتهای پیام/  

R1015159/P/S3,30,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر برابر میهمانش طبیعت تهران شکست خورد.

 این دیدار روز دوشنبه بیست هفتم فروردین در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم طبیعت با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ به برتری رسید تا کار برای صعود یک تیم به جمع چهار تیم به دیدار پنجم بکشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد