Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم از فرصت بوجود آمده استفاه کنم و یکی از نفرات ایران در المپیک توکیو باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله پورشیب در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط دوباره مثل قبل شد و شانس مجدد برای کسب سهمیه المپیک را دارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم از این فرصت به خوبی استفاه کنم تا جزو نفرات المپیکی کشورمان شوم.

 

وی افزود: تمامی اعضا تیم ملی در کنار یکدیگر تلاش میکنیم تا به یک نتیجه خوب و مشترک در المپیک برسیم، چرا که هدف ما موفقیت تیم ملی کاراته و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در توکیو است.

 

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در پایان خاطرنشان کرد : تمامی اعضای تیم ملی کاراته کنار هم برای یک هدف تلاش می کنند. با شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است، همه دنبال یک رقابت سالم و دوستانه هستند تا در نهایت شایسته ترین فرد راهی المپیک توکیو شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پورشیب المپیک فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی مسابقات کشتی فرنگی امروز در بیشکک پیگیری می شود. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه