Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به ۳۶۲ هزار و ۳۴۲ نفر افزایش یافت، شمار بیماران بهبود یافته نیز با رکورد روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر، به بیش از ۱۳۱ هزار نفر رسید و حدود ۳۸۰۰ نفر هم جان باختند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (سه شنبه) گزارش داد که تعداد مبتلایان به عفونت ویروس کرونا در این کشور، طی 24 ساعت گذشته 8 هزار و 915 نفر دیگر افزایش یافت و بدین ترتیب در حال حاضر 362 هزار و 342 نفر در سراسر مناطق کشور به این ویروس آلوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، رشد روزانه ابتلا به کووید-19 کمترین رکورد خود، یعنی 2.5 درصد را به ثبت رساند، روز گذشته این شاخص 2.6 درصد بود.

در عین حال، طی یک روز گذشته، 174 مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا هم در روسیه ثبت شده است تا در مجموع شمار قربانیان این بیماری در کل دوره شیوع آن در این کشور به 3 هزار و807 نفر افزایش یابد.

علاوه بر این، تعداد بیماران مبتلا به کرونایی که طی 24 ساعت گذشته، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شدند، نیز بیشترین رکورد روزانه را برجای گذاشت و 12 هزار و 331 نفر ثبت شد. بدین ترتیب تعداد کل بیماران بهبود یافته در روسیه به 131 هزار و 129 نفر افزایش یافته است که 36.2 درصد از کل موارد ابتلا به عفونت ویروس کرونا را تشکیل می‌دهد.

روز گذشته نیز اعلام شد که در روسیه، از هر سه بیمار مبتلا به کووید-19، یک نفر بهبود یافته است.

در شهر مسکو نیز طی یک روز گذشته پس از تحت معالجه قرار گرفتن، 8 هزار و 33 نفر بهبود یافتند که یک رکورد برای این شهر بشمار می‌رود و تعداد کل افرادی که از شر عفونت کرونا در پایتخت روسیه خلاص شده‌اند، به 61 هزار و 619 افزایش یافته است.

تصمیم مسئولان پایتخت روسیه برای کاهش تدریجی محدودیت‌هاکرونا در روسیه|سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شدارسال کمک‌های ارتش چین برای نیروهای مسلح روسیه

انتهای پیام/ 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار روسیه بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا بهبود یافته روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور