Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان استقلال با پرداخت کردن طلب مهاجم خارجی خود گام بلندی برای شروعی خوب در ادامه لیگ نوزدهم برداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«مبلغ مطالبات او ۲۵۵ هزار دلار بوده است اما باشگاه ۲۶۲ هزار دلار پرداخت کرده است و به مزاح دلیل پرداختی اضافی باشگاه را، خریدن سوغاتی دیاباته هنگام بازگشت به ایران قلمداد کرد!».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت های سعادتمند مدیر عامل جدید استقلال در خصوص تسویه حساب با شیخ دیاباته است که نشان می دهد همه چیز تمام شده است و او به زودی دست پر به تهران برخواهد گشت.

هیئت مدیره جدید استقلال توانست بزرگ ترین دغدغه هواداران و کادر فنی را برطرف کند و با تسویه حساب با شیخ دیاباته آن هم در این شرایط سخت مالی او را متقاعد به بازگشت کنند که این موفقیت بزرگی برای هیئت مدیره جدید است.

دیاباته در تابستان قبل به استقلال پیوست و خیلی زود با بازی های درخشانی که به نمایش گذاشت توانست در بین هواداران محبوبیت زیادی پیدا کند هر چند که به خاطر آسیب دیدگی هم بازی های حساسی را از دست داد.

حضور دیاباته در ترکیب اصلی استقلال در ادامه بازی های سخت لیگ نوزدهم کمک زیادی به آبی پوشان خواهد کرد.

استقلال کار سختی برای قهرمانی در لیگ نوزدهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد دارد و با توجه به بازی های سختی که تیم پیش رو دارد به مهره ای تاثیر گذار مثل دیاباته نیاز دارد و مدیران باشگاه با پرداخت طلب این بازیکن گام بزرگی برداشتند که قطعا رضایت هواداران را به دنبال خواهد داشت.

هیئت مدیره جدید استقلال در این ماموریت سخت موفق تر از پرسپولیس کار کرد چرا که سرخ پوشان هنوز نتوانسته اند که بشار رسن را راضی به بازگشت و تمدید قرارداد کنند این درحالی است که طلب بشار کمتر از دیاباته است.

رسن چه در دوران برانکو و چه در دوران کالدرون و الان هم گل محمدی از مهره های کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس بوده است و سرمربی کنونی از مدیران باشگاه خواسته است که قرارداد این بازیکن عراقی را تمدید کنند.

بشار رسن یک هافبک بازیساز با توانایی حفظ توپ بالا و دوندگی زیاد در میانه میدان است و چنین بازیکنانی خیلی کم در شرایط کنونی فوتبال ایران وجود دارند. او پیشنهادهای خارجی و عربی هم دارد و از دست دادنش می تواند تبعات بدی برای سرخ پوشان به دنبال داشته باشد.

هیئت مدیره جدید پرسپولیس هم اگر می خواهد که از گزند انتقادات تند هواداران در امان باشند باید مثل استقلال در این پرونده خارجی که به آنها سپرده شده است موفق کار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر هیئت مدیره جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی «حسین فرزندی» را بعنوان مديرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را بعنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

حسین فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قائم مقام سازمان بسیج صدا و سیما مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلوزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!