Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های پیمانکار تاسیسات نظیر پیمانکاران لوله‌کشی گاز، طرف حساب مستقیم شرکت عمران شهر جدید پردیس هستند، در چنین شرایطی وارد شدن مردم به پل ارتباطی بین پیمانکار و شرکت عمران منجر به ناهمانگی و بروز مشکلات فراوان می‌شود.

محمد رضوانی، معاونت نظام مهندسی شهر جدید پردیس، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینه اخذ تاییدیه انشعابات گاز توسط مهندس ناظر و اعطای مجوز کنتور، گفت: نحوۀ واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس توسط شرکت عمران، یکی از دلایل اصلی مشکلات ایجاد شده در حوزه تاییدیه انشعابات گاز تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال مشاهده ‌شده است، بخشی از واحدهای مسکونی پیش از تکمیل شدن، واگذار شده و امکان تایید انشعابات برای مهندس ناظر وجود ندارد.  

محمد رضوانی با اشاره به ایرادات موجود در زمنیه واگذاری واحدهای مسکن مهر عنوان کرد: شرکت‌های پیمانکار تاسیسات، طرف حساب مستقیم شرکت عمران شهر جدید پردیس هستند، در چنین شرایطی وارد شدن مردم به پل ارتباطی بین پیمانکار و شرکت عمران منجر به ناهمانگی می‌شود.

وی، در ارتباط با ایرادات طرف حساب شدن پیمانکار انشعابات با مردم، گفت: با توجه به مطالبات پیمانکاران از شرکت عمران شهرهای جدید، طرف حساب شرن مردم با این پیمانکاران زمینه‌ساز معضلات فراوانی خواهد شد.

*واگذاری واحد مسکن مهر پس از تایید انشعابات و دریافت کنتور صورت بپذیرد

معاون نظام مهندسی شهر جدید پردیس، در بیان راهکارهای موجود به منظور رفع ایرادات مطروحه در حوزه انشعابات گاز، اظهار داشت: تایید انشعابات و دریافت کنتور مرتبط با تاسیسات می‌بایست پیش از واگذاری واحد و توسط شرکت عمران شهر جدید صورت پذیرد، بدین ترتیب مشکلات ایجاد شده از قبیل مراجعه چندین باره ناظر شرکت گاز برای اعطای مجوز دریافت کنتور و  ایجاد هزینه برای مالکین مسکن مهر پردیس، به وجود نمی‌آید.

محمد رضوانی در پایان ضمن اشاره به اینکه تاییدیه انشعابات و اعطای مجوز نصب کنتور گاز برای اولین مرتبه مراجعه ناظر رایگان است و شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌بایست مقدمات تایید همه واحدهای مسکونی برای اولین بار را فراهم کند، گفت: هزینه تایید انشعابات با توجه تفاوت‌های فیزیکی واحدهای مسکونی نظیر متراژ و طبقه، متغیر است.

لازم به ذکر است پیش از این سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فراهم کردن فضای تعامل به منظور رفع موانع ایجاد شده در حوزه تایید انشعابات و دریافت کنتور گاز خبر داده بود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن گاز شرکت عمران شهر جدید پردیس انشعابات گاز ایجاد شده طرف حساب مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۸۳ کنتور برق در این استان هوشمند شده که برنامه امسال شرکت نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند دیگر است.

 

علیرضا خدابنده در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی افزود: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شد که افزایش ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

 

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکتهای توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکان برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساختهایی در حوزه بهره‌ برداری است.

 

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

 

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می شود، بنابراین باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌ و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

 

وی در خصوص یکی از مهمترین طرح های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

 

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستانهای استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

دیگر خبرها

  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود