Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:00:44 GMT

تدوین اطلس اجتماعی آب استان اردبیل کلید خورد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۵۴۸

تدوین اطلس اجتماعی آب استان اردبیل کلید خورد

رامین عاشوری روز سهشنبه به خبرنگاران  افزود: با عنایت به مصرف بالای ۹۰ درصدی آب در بخش کشاورزی و با هدف ایجاد بستر مطلوب مبنی بر داده های علمی و تکوین فاز شناخت جامعه هدف، تهیه اطلس اجتماعی آب استان در محدوده مصرف کشاورزی استان اردبیل در دستور کار گرفت.

وی بیان کرد: این طرح ملی برای اولین بار در سطح کشور و بصورت پایلوت توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل و راهبری روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران در نیم سال اول سال جاری اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری اظهارداشت : مطالعات جمعیت شناسی، مولفه‌های فرهنگی بهره برداران منابع آب در استان اردبیل، بررسی تطبیقی مقوله اجتماعی آب در استان و شناخت و بررسی الگوهای حاضر مدیریت و بهره برداری از منابع آب در بخش کشاورزی از جمله اقدامات طی اجرای این طرح می باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل یادآور شد: وجود شناسنامه اجتماعی آب استان بعنوان اساس کارهای فرهنگی و برنامه ریزی های خرد و کلان در زمینه هایی مانند اصلاح الگوی مصرف، تبیین روش های نوین آبیاری و افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی کاملا ملموس و ضروری است.

برچسب‌ها جهش تولید آبیاری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید آبیاری اردبیل جهش تولید آبیاری اردبیل اجتماعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر

محمود قلی‌زاده گفت: بعد از گشت‌زنی و کنترل مسئول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام‌های لازم و بررسی مختصات محل اجرا، زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر کشف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد، با سوء استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل، اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده بود.

به گفته او، مستندات نشان می‌دهد که افرادی که این زمین‌ها را خریدند، کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شده و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده تصریح کرد: همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند، ضرورت دارد جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله برای استعلامات لازم مراجعه کنند.

او از دوست‌داران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی، مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ بصورت شبانه‌روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده‌داران می‌شود
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد